Hænger man på taletidskort?
Fra : phk

Dato : 28-04-04 17:07

Hænger man på taletidskort ½ år hvis man ønsker det overført til andet
selskab?

Kortet gælder 1 år.

--
Per, Esbjerg

Fra : /Ole

Dato : 29-04-04 13:32

> Hænger man på taletidskort ½ år hvis man ønsker det overført til andet
> selskab?
>
> Kortet gælder 1 år.
>

> --
> Per, Esbjerg

Øhhhhhh?

Et taletidskort gælder jo kun til det selskab, du har køt det ved. Brug
taletiden, og køb en ny startpakke hos et andet, hvis du er utilfreds med
det, du har.

Jeg mener ikke, du kan overføre nummeret til et andet selskab.

/Ole

Fra : Mads Breddam

Dato : 29-04-04 14:15

> [...]
> det, du har.
>
> Jeg mener ikke, du kan overføre nummeret til et andet selskab.

Jeg tror det er sidste phk spørger om, selvom det virker som det første. Man
kan godt overføre et TDC taletidsnummer. Gjorde det selv til CBB, men det
var efter ½ år. Ved ikke om man er bundet i 6 mnd. som man ofte er med alm.
abb.

Kan også være jeg er på vildspor....

--
Mvh.:
Mads Breddam

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen,
musiker.

Fra : Michael

Dato : 05-05-04 19:09

Der er ingen bindingsperiode på taletidsnumre. Du har jo ikke købt nogen
telefon med tilskud og er derfor ikke bundet.

Så vidt jeg ved er de eneste taletidsprodukter du kan portere et nummer over
på, Telmores og CBBs (hvis man kan kalde dem det i og med at du bliver
faktureret et beløb hvis du slet ikke bruger den) og Just Talk fra Orange
(kræver dog at nummeret er taletid i forvejen)