/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
E313 fra 3
Fra : Troy


Dato : 27-04-04 19:38

Jeg er den lidt skuffede ejer af en ny NEC E-313 fra 3 som jeg fik
fødselsdagsgave.
Der manglede både ekstra oplader, software og UUSB-kabel, selvom det skulle
følge med tilbuddet. I butikken i Århus sagde de at jeg ville få sagerne
efterleveret uden at præcisere hvordan.
Der har været problemer med deres portal og datatjenester lige siden og jeg
har ikke oplevet telefonen optræde som andet en en almindelig mobiltelefon.
Er der nogen der har tilsvarende erfaringer, og hvad man gør for at få
tingene fra dem og komme op at køre.
Fik jeg nævnt at det er umuligt at komme igennem til deres support?

Det er ellers et gpdt tilbud, bare en skam at det ikke opfylder de krav de
selv lover.

Mvh Troy



 
 
Ole Rasmussen (27-04-2004)
Kommentar
Fra : Ole Rasmussen


Dato : 27-04-04 22:11



Hej

"Troy" <troy@where.dk> wrote:

>Der manglede både ekstra oplader, software og UUSB-kabel,

Hvis du kigger på 3's hjemmeside, så vil du kunne se at der _ikke_
følger hverken software eller USB kabel med, men derimod ganske rigtigt
en ekstra lader. - Og iøvrigt 2 batterier, måske meget passende, det er
jo noget af en strømsluger.

>Der har været problemer med deres portal og datatjenester lige siden og jeg
>har ikke oplevet telefonen optræde som andet en en almindelig mobiltelefon.
>Er der nogen der har tilsvarende erfaringer, og hvad man gør for at få
>tingene fra dem og komme op at køre.

Jo, jeg genkender problemet Men du/vi kan nok intet gøre ved det, da
det jo er deres system derinde som enten er nede, eller overbelastet.

>Fik jeg nævnt at det er umuligt at komme igennem til deres support?

Har ikke selv prøvet, men efter flere indlæg hér, så er support vist
nærmest en 'by i Rusland'...

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !

Weasel (01-05-2004)
Kommentar
Fra : Weasel


Dato : 01-05-04 10:37


"Ole Rasmussen" <newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> skrev i en meddelelse news:eoit809trmki7au04ercvmr95i1578qqs0@130.133.1.4...
> Hvis du kigger på 3's hjemmeside, så vil du kunne se at der _ikke_
> følger hverken software eller USB kabel med, men derimod ganske rigtigt
> en ekstra lader. - Og iøvrigt 2 batterier, måske meget passende, det er
> jo noget af en strømsluger.

Passer ikke. Jeg købte 2 stk. sidste uge, og der var både 2 ladere og USB med. Jeg kender et par stykker der har benyttet FONAs
tilbud, hvor man får 2 tlf. for 299. Der har man kannibaliseret tilbehøret og sælger USB og ekstra lader separat.

Weasel



Ole Rasmussen (01-05-2004)
Kommentar
Fra : Ole Rasmussen


Dato : 01-05-04 22:17



Hej

"Weasel" <bob-er-din-onkel@tdcadsl.dk> wrote:

>> Hvis du kigger på 3's hjemmeside, så vil du kunne se at der _ikke_
>> følger hverken software eller USB kabel med, men derimod ganske rigtigt
>> en ekstra lader. - Og iøvrigt 2 batterier, måske meget passende, det er
>> jo noget af en strømsluger.

>Passer ikke. Jeg købte 2 stk. sidste uge, og der var både 2 ladere og USB med. Jeg kender et par stykker der har benyttet FONAs
>tilbud, hvor man får 2 tlf. for 299. Der har man kannibaliseret tilbehøret og sælger USB og ekstra lader separat.

Ok, jeg henviser blot til hvad der står omtalt som medfølgende tilbehør
på 3's hjemmeside.

Da jeg købte en var der heller ikke hverken USB kabel eller
CD/programmer med, men nøjagtigt det som er nævnte på hjemmesiden,
herunder bla. 2 ladere.

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !

Coach [4130] (28-04-2004)
Kommentar
Fra : Coach [4130]


Dato : 28-04-04 08:04


"Troy" <troy@where.dk> skrev i en meddelelse
news:408ea88c$0$261$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Jeg er den lidt skuffede ejer af en ny NEC E-313 fra 3 som jeg fik
> fødselsdagsgave.
> Der manglede både ekstra oplader, software og UUSB-kabel, selvom det
skulle
> følge med tilbuddet. I butikken i Århus sagde de at jeg ville få sagerne
> efterleveret uden at præcisere hvordan.
> Der har været problemer med deres portal og datatjenester lige siden og
jeg
> har ikke oplevet telefonen optræde som andet en en almindelig
mobiltelefon.
> Er der nogen der har tilsvarende erfaringer, og hvad man gør for at få
> tingene fra dem og komme op at køre.
> Fik jeg nævnt at det er umuligt at komme igennem til deres support?
>
> Det er ellers et gpdt tilbud, bare en skam at det ikke opfylder de krav de
> selv lover.
>
> Mvh Troy
>
>

Jeg ved, efter samtale med 3 kundeservice, at de har store problemer med
nedbrud på portalen i øjeblikket.
De er ved at rette problemerne.

Det ta'r ca. ½ time at komme igennem til kundeservice.
HUSK det er gratis hvis du ringer fra din 3 mobil. (men din tlf. er sikkert
løbet tør for strøm inden du når igennem

mvh
Forhenværende e616 3 mobil kunde.
Jeg brugte fortrydelsesretten ved købet af tlf.
Der stod at standbytiden var 120 t.
Ikke på min = 35 t uden brug af telefonen.

Bri@n



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177507
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408569
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste