"Troy" <troy@where.dk> skrev i en meddelelse
news:408ea88c$0$261$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Jeg er den lidt skuffede ejer af en ny NEC E-313 fra 3 som jeg fik
> fødselsdagsgave.
> Der manglede både ekstra oplader, software og UUSB-kabel, selvom det
skulle
> følge med tilbuddet. I butikken i Århus sagde de at jeg ville få sagerne
> efterleveret uden at præcisere hvordan.
> Der har været problemer med deres portal og datatjenester lige siden og
jeg
> har ikke oplevet telefonen optræde som andet en en almindelig
mobiltelefon.
> Er der nogen der har tilsvarende erfaringer, og hvad man gør for at få
> tingene fra dem og komme op at køre.
> Fik jeg nævnt at det er umuligt at komme igennem til deres support?
>
> Det er ellers et gpdt tilbud, bare en skam at det ikke opfylder de krav de
> selv lover.
>
> Mvh Troy
>
>
Jeg ved, efter samtale med 3 kundeservice, at de har store problemer med
nedbrud på portalen i øjeblikket.
De er ved at rette problemerne.
Det ta'r ca. ½ time at komme igennem til kundeservice.
HUSK det er gratis hvis du ringer fra din 3 mobil. (men din tlf. er sikkert
løbet tør for strøm inden du når igennem
mvh
Forhenværende e616 3 mobil kunde.
Jeg brugte fortrydelsesretten ved købet af tlf.
Der stod at standbytiden var 120 t.
Ikke på min = 35 t uden brug af telefonen.
Bri@n