Billigste mobiltlf. med mp3 afspiller?
Fra : Casper

Dato : 27-04-04 17:23

Hej gruppe!

Min gamle telefon er slidt op, så jeg skal have en ny

Hvad er den billigste telefon med mp3 afspiller man kan få ? eller
ved i om der er et sted hvor man kan søge på funktioner og priser
samlet?

hilsen casper

Fra : Chris G.

Dato : 28-04-04 09:39

Casper wrote:

> Hvad er den billigste telefon med mp3 afspiller man kan få ? eller
> ved i om der er et sted hvor man kan søge på funktioner og priser
> samlet?

Jeg har selv haft flere tlf. med MP3 afspiller, bl. a. Motorola A835, SPV og
Siemens SL45; hvis du ikke skal ha' en masse features/farveskærm vil jeg til
hver en tid anbefale SL45'en - lyden på dens MP3 afspiller er simplethen
suveræn, lige så godt som en standalone MP3 afspiller. Også selve telefonens
kvalitet er helt i top. De kan fås brugt til mellem 500-1000 kr. afhængig
af stand.

--
Mvh.
Chris