Mobil med kamera, bluetooth OG gps ???
Fra : A T

Dato : 26-04-04 19:13

De nyeste gadgets har kamera, bluetooth, gprs etc. - men jeg har endnu ikke
set nogen med INDBYGGET GPS SATELIT NAVIGATION.

Kan sgu ikke finde nogen - er der andre, der ved om det findes? Skriv helst
link til hjemmeside.

---

Fra : Nic

Dato : 26-04-04 19:26

Jeg savner snart en uden kamera :/

Latterligt koncept.

Fra : mullerman

Dato : 26-04-04 19:40

"A T" <nej@tak> skrev i en meddelelse
> [...]
> set nogen med INDBYGGET GPS SATELIT NAVIGATION.
>
> Kan sgu ikke finde nogen - er der andre, der ved om det findes? Skriv

du kan købe det som tillæg til mobilen...

se www.mywayfinder.com

eller www.wayfinder.com

Martin

Fra : anders majland

Dato : 26-04-04 20:53

> Kan sgu ikke finde nogen - er der andre, der ved om det findes? Skriv
> helst link til hjemmeside.

Kig på http://www.nokia.dk/phones/5140/
Ikke indbygget men i et specielt cover

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Multibear

Dato : 26-04-04 21:57

> De nyeste gadgets har kamera, bluetooth, gprs etc. - men jeg har endnu
ikke
> set nogen med INDBYGGET GPS SATELIT NAVIGATION.
Motorola a920 /a925

Fra : Kim Schulz

Dato : 27-04-04 06:52

On Mon, 26 Apr 2004 22:57:27 +0200
"Multibear" <multibear@removeemail.dk> wrote:

> ikke
> Motorola a920 /a925

det er ikke ægte gps, men blot noget tilnærmet noget som de beregner på
en server.

--
Kim Schulz | Linux - Your Choice! Your Opinion! Your life!
Geek by nature |

Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 13-05-04 18:26

Kim Schulz <kim@schulz.dk> wrote in

> det er ikke ‘gte gps, men blot noget tiln‘rmet noget som de
> beregner p† en server.

Det skal du nu ikke undervurdere. I byer er husene ofte så høje at de
danner hvad der kaldes for "urban canyons", hvor en gps ikke kan se
gps-satellitterne. I dyre gps-anlæg indbygges hjulfølere og
gyroskoper for at forsøge at komme udenom det. Så er den sendemast-
triangulering som gsm-telefoner kan finde ud af en forbandet god
ting. Det er mere hvis du bevæger dig meget uden for byer at gps er
en fordel.

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : A T

Dato : 27-04-04 12:27

"A T" <nej@tak> skrev i en meddelelse
> De nyeste gadgets har kamera, bluetooth, gprs etc. - men jeg har endnu
ikke
> set nogen med INDBYGGET GPS SATELIT NAVIGATION.

Prøver igen...

1) Det skal være INDBYGGET I TELEFONEN
2) Det skal være SATELIT baseret

(...)