Nokia 6230 - ændre PIN kode
Fra : Peter Jensen

Dato : 25-04-04 15:00

Hej,

Hvordan ændre jeg pin kode på min 6230 ?

Fra : _pkc_

Dato : 25-04-04 18:08

Peter Jensen wrote:
> Hej,
> Hvordan ændre jeg pin kode på min 6230 ?

I min manual står det beskrevet på side 63 - (har dog ikke prøvet - men
forventer at det virker)

pkc

Fra : Peter Jensen

Dato : 25-04-04 20:05

TAKKER, løsningen side 63 virker !

Fra : _pkc_

Dato : 26-04-04 17:44

Peter Jensen wrote:
> TAKKER, løsningen side 63 virker !

Til orientering er der en indholdsfortegnelse foran i Manualen - det var der
i min (har dog ikke brugt den endnu - men forventer at det virker)

pkc

Fra : mullerman

Dato : 25-04-04 16:20

"Peter Jensen" <peter1969@removemeofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Hvordan ændre jeg pin kode på min 6230 ?

hvis du ikk kan finde menuen hvir du kan gøre det, så kan du slukke mobilen,
taste pinkoden forkert 3 gange (med 4 cifre) og derefter taste pukkoden og
herefter ber mobilen om en ny pinkode.

Martin