tomt opertørlogo til 3510i
Fra : Kasanski

Dato : 25-04-04 14:00

Hejsa er det nogen der ved hvor man får et tomt opertørlogo eller fjerner
det der er, sådan er der ikke står telmore i displayet hele tiden

Fra : kristoffer

Dato : 25-04-04 18:33

www.xgryde.dk har det.

Fra : Kasanski

Dato : 25-04-04 18:40

fint. men HVOR

Fra : Nismo

Dato : 25-04-04 23:10

WAP ind på min side som står nederst og vælg blank logo, og gem det tomme
operatørlogo.

-----
På internettet www.johnnyg.dk
WAP på mobilen www.johnnyg.dk/wap.wml