Kontaktpersoner fra N6510 til SE T620 ?
Fra : Christopher Tracy

Dato : 25-04-04 10:53

Hej

Jeg får med posten imorgen (håber jeg), min nye Mobil, en SE T630. Og der
skal jeg jo ha' alle kontaktpersoner fra min Nokia 6510 over i - hvordan
gøres det nemmest, jeg ved jo godt at jeg kunne kopierer det hele over på
SIM-kortet, og så den vej... men nu har jeg jo flere oplysninger under hver
kontaktperson i telefonbogen, så som adr. email alm telefonnr. mobilnr. osv
osv, og sådan kan det jo ikke stå når det kommer på SIM-kortet, så bliver
det jo noget være rod.

Jeg har jo lavet en back-up af Nokia'en, og der ligger back-up filerne
(bl.a. beskeder og telefonbog - som jeg kunne tænke mig at føre over på
T630) som *.ncc filer - og det er vel ikke samme filformat som SE bruger ?!

Hvordan løser jeg mit problem nemmest ?

Er det i sidste ende den hårde vej, med at indtaste det hele igen ?

På forhånd mange tak

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==