Problemer med forbindelse mellem P800 og l~
Fra : Jens S

Dato : 24-04-04 15:05

Hej

Jeg kan ikke få forbundet min P800 med min laptop via bluetooth (D-Link
DBT-120). Begge enheder kan se hinanden, og jeg kan sætte computeren til at
acceptere P800'eren. Når jeg prøver at pair'e fra telefonen, vil den have en
adgangskode.

Jeg har prøvet med telefonens pinkode, computerens logon-password og
"0000"som står i telefonens manual som et defaultpassword for mange enheder.
Når jeg har indtastet et password,blinker telefonen "binding foregår" i ca.
10 sekunder, derefter skriver den "binding mislykkedes". Hvis jeg ikke
angiver noget password, skriver den det med det samme.

Jeg har rodet rundt i indstillingerne til mit bluetoothkort i computeren,
men ingen steder kan jeg se et password, eller et sted hvor jeg kan angive
et.

Er der nogen der ved hvad jeg skal gøre?

Jens

Fra : Jens B

Dato : 24-04-04 23:11

"Jens S" <jensss2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> acceptere P800'eren. Når jeg prøver at pair'e fra telefonen, vil den have

Du skal bare bruge det samme password på P800 og på PC. Så du kan f.eks.
skrive 123 på P800, og så skal du også bare skrive 123 på PC'en.

Jens

Fra : Jens S

Dato : 24-04-04 23:43

"Jens B" <no-more@spam-for-me.dk> wrote in message

> [...]
>
> Du skal bare bruge det samme password på P800 og på PC. Så du kan f.eks.
> skrive 123 på P800, og så skal du også bare skrive 123 på PC'en.

Jamen hvor skriver jeg det password på PC'en? Jeg kan ikke finde nogle
steder hvor det skal gøres. Jeg har gennemsøgt bluetooth-settings i
kontrolpanelet, men der er ikke noget sted man kan angive et password.

Jens S

Fra : Jens B

Dato : 25-04-04 12:31

> Jamen hvor skriver jeg det password på PC'en? Jeg kan ikke finde nogle
> steder hvor det skal gøres. Jeg har gennemsøgt bluetooth-settings i
> kontrolpanelet, men der er ikke noget sted man kan angive et password.

Ok, det ved jeg så ikke.