Nokia 6800?
Fra : Hans Paulin

Dato : 23-04-04 18:23

Da jeg var inde i Telebutikken for at se hvordan en 6230 så ud faldt jeg
for en 6800 (uden dog at købe den)...

....på EDB-priser er der en enkelt positiv anmeldelse; er der nogen hér,
der har noget at tilføje?

....er der en "brummer" i den, som reagerer ved opkald?
Hans

Fra : [6400] - Qbic

Dato : 23-04-04 19:02

** er der en "brummer" i den, som reagerer ved opkald?

Jo da det kaldes nu for en vibarator, og det er der selvfølgelig også
i Nokias 6800

Den har nu ikke de samme funktioner og udvidelsesmuligheder som Nokia 6230,
men det er ret snilt med det udklappelige tastatur.

/ Qbic

Fra : Hans Paulin

Dato : 23-04-04 19:08

[6400] - Qbic skrev:

> det kaldes nu for en vibarator

....ku ikke huske udtrykket...

>, og det er der selvfølgelig også
> i Nokias 6800

....stod bare ikke under udstyrslisten, så vidt jeg ku se...

> Den har nu ikke de samme funktioner og udvidelsesmuligheder som Nokia
> 6230, men det er ret snilt med det udklappelige tastatur.

....det var mest dét jeg tændte på - i forbindelse med sms og mails...
Hans

Fra : [6400] - Qbic

Dato : 23-04-04 20:13

Glimrende telefon i den vanlige Nokia kvalitet.

Får du ikke brug for de ekstra funktioner og sender du megen SMS,
så er det vel sådan en telefon du bør købe.

Hvad koster den hos TDC, måske kan jeg skaffe den til billigere penge.
se på http://www.ringparken.dk for yderlig info.

/ Qbic

Ovenstående er ikke et link beregnet til reklame her
i nyhedsgruppen, men et venligt link til Hans Paulin

Fra : Hans Paulin

Dato : 23-04-04 20:21

[6400] - Qbic skrev:

> Glimrende telefon i den vanlige Nokia kvalitet.
>
> Får du ikke brug for de ekstra funktioner og sender du megen SMS,
> så er det vel sådan en telefon du bør købe.

....ku man forestille sig...

> Hvad koster den hos TDC, måske kan jeg skaffe den til billigere penge.

....inde på http://www.edbpriser.dk/default.asp står den til 1761,- kr. +
fragt 45,- kr. = 1806,- kr. som laveste pris...
Hans

Fra : Hans Paulin

Dato : 23-04-04 20:33

Hans Paulin skrev:

> ...inde på http://www.edbpriser.dk/default.asp står den til 1761,-
> kr. + fragt 45,- kr. = 1806,- kr. som laveste pris...

....kan ikke se om det er med abb. - hos TDC står den til 2599,- kr. u.
abb.
Hans

Fra : mullerman

Dato : 23-04-04 20:53

"Hans Paulin" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> ...kan ikke se om det er med abb. - hos TDC står den til 2599,- kr. u.
> abb.
> --
> Med venlig hilsen
> Hans

Der kommer snart en 6810 og 6820, med bluetooth, og så er de væsentligt
mindre...

http://www.nokia.dk/phones/6810/
http://www.nokia.dk/phones/6820/

Martin

Fra : Hans Paulin

Dato : 23-04-04 21:03

mullerman skrev:

> Der kommer snart en 6810 og 6820, med bluetooth, og så er de
> væsentligt mindre...
>
> http://www.nokia.dk/phones/6810/
> http://www.nokia.dk/phones/6820/

Takker!
Hans

Fra : Flemming Nielsen \(2~

Dato : 24-04-04 11:18

og 6800 havde et lille problem. Malingen / Belægningen krakelerede meget
hurtigt af kanterne. Plast materialet var simpelthen for blødt - og den
lak/maling der var brugt kunne ikke var for stiv til den bløde skal.

Fra : Hans Paulin

Dato : 24-04-04 18:55

Flemming Nielsen (2860) skrev:

> [...]
> meget hurtigt af kanterne. Plast materialet var simpelthen for blødt
> - og den lak/maling der var brugt kunne ikke var for stiv til den

Ups! :-/

Tak skal du ha'!
Hans