Ingen kontakt m/ datakabel
Fra : Carsten

Dato : 23-04-04 12:51

Hej NG

Jeg har d.d. købt datakabel, USB, med Fone Data Suite software til min SE
T68i. Det er installeret og den lader godt nok men, programmet handset, der
skriver den at den " Trying to connect to the handset" det bliver den ved
med? Hjælp

MVH

Carsten
Fjern DYRET ved svar

Fra : Søren Blom

Dato : 23-04-04 19:20

"Carsten" <dk7000GIRAF@tele2adsl.dk> skrev

> [...]
der
> skriver den at den " Trying to connect to the handset" det bliver den ved

hvordan installeret du kablet?

Så vidt jeg husker, så skal du installere softwaren før du sluttet kablet
til computeren, under alle omstændigheder skal du først koble telefonen på,
når kabel og computer har fundet hinanden.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : HolyMan

Dato : 23-04-04 21:30

Hej

Ja, som søren også skriver så er det generelt en god idé først at
installere drivere til usb-tilbehør, før dette sluttes til maskinen...

Har du mulighed for at checke om der er dukket en ny com-port up under
windows devicemanager - når du tilslutter kablet ( telefonen behøver
ikke være tilsluttet ).. comporten skal hedde noget med
MAT-USBtoSeriel eller sådan noget.. Hvis den ikke er der har du ikke
fået installeret driveren rigtigt...

Det er der selvfølgelig en måde at gøre på,, så skriv igen hvis
ovenstående comport ikke findes

/jsa

jax@oncable.dk