Datakabel Samsung X100
Fra : Jesper Sloth

Dato : 22-04-04 21:09

Hej

Kan man få et datakabel til en Samsung X100, så man kan lægge nogle
billeder, ringetoner, og spil ned på telefonen? Og hvis man kan, hvor finder
jeg så et?

Mvh

Jesper

Fra : HolyMan

Dato : 23-04-04 21:40

On Thu, 22 Apr 2004 22:08:30 +0200, "Jesper Sloth"
<sloth@FJERNtele2adsl.dk> wrote:

her er et til 199 kr.

http://www.mytrendyphone.dk/shop/productinfo.asp?id=588

http://www.mytrendyphone.dk/

/Jsa

Fra : Jesper Sloth

Dato : 24-04-04 22:08

Hej Igen

Det ser fint ud, kan man så overfører alle de ting jeg nævnte, med dette
kabel, og hvilken software skal man evt. bruge?

Mvh

Jesper

Fra : HolyMan

Dato : 25-04-04 08:44

On Sat, 24 Apr 2004 23:07:49 +0200, "Jesper Sloth"
<sloth@FJERNtele2adsl.dk> wrote:

Hej Jesper

Jeg har aldrig prøvet det på en Siemens. Men det kan man på min
Panasonic... Så mon ikke man også kan på en siemens , hvis din telefon
er af lidt nyere dato

/JSA