Skærme
Fijala 3554
flimmer på 19" i 85 hz
Fra : Peter T.

Dato : 30-04-01 15:26

I august 2000 købte jeg en glimrende packard bell C920, som demomodel, til
billig penge (håber jeg). Til daglig arbejder jeg i 1600*1200/85hz på den
i et dualscreen setup med en antik 14", som står langt nok væk (20cm).
Nu er min PB begyndt af flimre på den nederste halvdel af skærmen, så det
ser ud som om den kører i 60 hz eller der omkring. Jeg er faktisk ikke klar
over om det er begyndt efter en flytning fornylig eller om mine øjne bare er
begyndt at blive lidt mere sensible med tiden. Men hvad kan der muligvis
være galt?

Flere oplysninger kan naturligvis gives, hvis nødvendigt, men jeg har haft
ret svært ved at finde info om min monitor på nettet.

Mvh. Peter T.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 30-04-01 17:29

Hej Peter

Når min halogen lampe lyser ind i min skærm (også 1600x1200/85Hz) så kan jeg
også se at den flimre.
Prøv at slukke din antikke skærm, for jeg tror godt den kan have
indflydelse.

(Min Philips skærm er i øvrigt metalafskærmet under plastikken, så der burde
der ikke være problemer).

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Peter T.

Dato : 30-04-01 21:03

"Michael Lund Sørensen" <milux@image.dk> wrote in message
> [...]
jeg
> også se at den flimre.
> Prøv at slukke din antikke skærm, for jeg tror godt den kan have

Jeg har prøvet begge ting uden held. :o|

Mvh. Peter T.

Fra : Peter T.

Dato : 05-05-01 04:52

"Peter T." <pinoc10@hotmail.com> wrote in message
> I august 2000 købte jeg en glimrende packard bell C920, som demomodel

Slet ingen andre forslag til hvad der kan være i vejen?

Mvh. Peter T.