Erfaringer med Sony Ericsson Z600 ??
Fra : Jørn Ibsen

Dato : 21-04-04 11:40

I mine overvejelser om ny telefon indgår Sony Ericsson Z600.

Er det en seriøs telefon? Holder den til noget?
Kameraet er mig uendeligt ligegyldigt, men design og funktioner passer
mig godt.

Mvh. JIB

Fra : John

Dato : 21-04-04 20:00

"Jørn Ibsen" <ji@iteration.dk> skrev i en meddelelse
> I mine overvejelser om ny telefon indgår Sony Ericsson Z600.
>
> Er det en seriøs telefon? Holder den til noget?
> Kameraet er mig uendeligt ligegyldigt, men design og funktioner passer
> mig godt.

Jeg ville vælge en T630 i stedet for. Den kan det samme og fylder mindre.

Mvh

John

Fra : Christian Catu

Dato : 21-04-04 22:21

On Wed, 21 Apr 2004 20:59:42 +0200, John wrote:

> Jeg ville vælge en T630 i stedet for. Den kan det samme og fylder mindre.

Når han skriver at design passer ham godt, skal han nok ikke have en
telefon der ikke er clam shell!

IMHO er telefonen (hvad enten det er Z600 eller T630) det fedeste på
markedet. Jeg har ikke haft nogen problemer med nogen af SE's 600 serie
telefoner. Når du siger "holder den til noget" går jeg ud fra du mener om
den er robust. Her kan jeg ikke hjælpe dig så meget. Den virker meget
robust, men jeg er altid meget forsigtig med mine telefoner, så de har ikke
været udsat for nogen hård behandling

Fra : John

Dato : 21-04-04 23:20

"Christian Catu" <c@placebocatu.dk> skrev i en meddelelse

> Når han skriver at design passer ham godt, skal han nok ikke have en
> telefon der ikke er clam shell!

Nu skriver han ingen steder, at det _skal_ være en klaptelefon, så jeg kan
ikke rigtig se hvor du vil hen med den bemærkning.

- og da du ikke selv kommer med nogen andre forslag, har jeg svært ved at se
hvor du vil hen med din bemærkning...

Mvh

John

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 22-04-04 08:44

"John" <jk7410@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> ikke rigtig se hvor du vil hen med den bemærkning.
>
> - og da du ikke selv kommer med nogen andre forslag, har jeg svært ved at se

Du har ret - jeg skriver det ikke direkte. Men det var faktisk en
klaptelefon, jeg gik efter - og så kan man tilsyneladende ikke slippe
for et kamera.

Dyret er købt nu, og den er ærligt talt ret sexet. Umiddelbart virker
den solid, ikke fordi jeg vil gå og kaste med den, men i disse
køb-og-smid-væk tider har bevægelige plasticdele en tilbøjelighed til at
blive adskilte plasticdele efter nogen tids normal brug.

Tak for svarene!

Mvh. JIB

Fra : John

Dato : 22-04-04 14:27

> [...]
> køb-og-smid-væk tider har bevægelige plasticdele en tilbøjelighed til at
> blive adskilte plasticdele efter nogen tids normal brug.

Nej, men se positivt på det. Kameraerne er så dårlige, at det umuligt kan
trække prisen ret meget op

Mvh

John