Hvordan finder man den rigtige?
Fra : Jørn Ibsen

Dato : 21-04-04 10:38

Findes der en god hjemmeside, hvor man kan sammenligne mobiltelefoner
mellem producenterne?

Jeg skal til USA snart, og vil i den forbindelse udskifte mobilen til en
triband. Ud over det har jeg en række andre krav, såsom
- blue tooth
- stor skærm
- knapper som mine fede fingre kan ramme
- helst intet kamera indbygget
- helst ikke Siemens, da jeg ikke bryder mig om menuerne (kan fraviges)
- foretrækker Nokia aht. opladeren i bilen, men absolut det mindste krav

Findes der overhovedet en telefon, der opfylder kravene?

Mvh. JIB

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-04-04 11:06

Nokia 6310I ?

Fra : John Frandsen

Dato : 21-04-04 11:29

> Nokia 6310I ?

Også mit bud!

Knald-god lyd, Bluetooth virker bare og så holder telefonen strøm i halve
evigheder... Der er bare lige punktet med den store skærm som 6310'eren ikke
kan prale med. Det er et ganske almindelig sort/hvid display.

Mvh John

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 21-04-04 11:32

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message

> Nokia 6310I ?

Hmmm - ser ud til, at du er på sporet...

Savner lidt en farveskærm, men hvad pokker.
Jeg havde egentlig håbet, at nogle af de nye klap-sammen-foner kunne
opfylde mine krav, men de er alle udstyret med et tåbeligt kamera.
(Hvornår forsvinder mon den dille med at en telefon skal kunne tage
billeder?)

Mvh. JIB

Fra : J.K.Arning

Dato : 21-04-04 11:38

Jørn Ibsen wrote:
> "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in
> message news:3shc80psoqb2qteggi5kfh4npan68knt1t@4ax.com
[Snip]
> (Hvornår forsvinder mon den dille med at en telefon skal kunne tage
> billeder?)

Den er kommet for at blive .. muligheden for at føre samtaler
forsvinder før kamera delen eller sagt på en anden måde ..
"telefonen" bliver en feature på linje med alle de andre nye
muligheder i de nye "alt-i-en" apparater.

Regards

Fra : No1

Dato : 23-04-04 13:25

> [...]
> opfylde mine krav, men de er alle udstyret med et tåbeligt kamera.
> (Hvornår forsvinder mon den dille med at en telefon skal kunne tage

Hvad er problemet med indbygget kamera? At det nogen steder bliver
betragtet som spionage forsøg ligesom hvis man tog et regulært kamera med?

Fra : Sparre

Dato : 21-04-04 14:18

> Findes der overhovedet en telefon, der opfylder kravene?

En Motorola V600 måske, overvejer selv at købe en, den har dog kamera
(http://www.sprites.dk/?page=phone&phone=138 for testbilleder, kan da bruges
til et "snapshot" når man ikke gidder hive sit DSLR op af tasken...)

V600'eren får gode anmeldelser..

--
Sparre

Fra : Lars Koch