Nokia 6310i Bluetooth til PDA
Fra : Farouche

Dato : 20-04-04 21:04

Hej alle

Jeg vil gerne ha forbindelse til nettet fra min iPAQ 2210 via min Nokia
6310i, og første skridt er at få forbindelse via Bluetooth.
MEN her går tingene ligesom galt

Jeg har fulgt alle de guides jeg har kunnet finde men intet har afhjulpet
situationen.

Først enabler jeg Bluetooth på telefonen og sørger for at den er synlig for
alle. (Som det fremgår i de guides jeg har læst)

Dernæst enabler jeg Bluetooth på iPAQ'en og beder den søge efter en
mobiltelefon. Med det samme melder den tilbage at den HAR fundet
NOKIA 6310i og den beder derefter om en PASSKEY....jeg indtaster en
4-cifrede kode (f.eks. 1234).

Så bipper det ind på NOKIA'en om jeg vil oprette en forbindelse til
Pocket_PC - her svarer jeg ja og så beder NOKIA'en om adgangskoden
(passkey) - den indtaster jeg så......så skriver NOKIA'en

"ENHEDEN IKKE TILGÆNGELIG!"

Hvad er det lige der går galt her?

Burde det ikke være en formsag?

På forhånd tak

Allan

Fra : JMo.

Dato : 20-04-04 21:36

Farouche wrote:

> Jeg vil gerne ha forbindelse til nettet fra min iPAQ 2210 via min
> Nokia 6310i, og første skridt er at få forbindelse via Bluetooth.
> MEN her går tingene ligesom galt

Hvilke softwareversion har du på 6310'eren? (tast *#0000#)

Versioner før 5.50 er i praksis ubrugelige mht. Bluetooth. De senere er
nogenlunde, men langt fra perfekte.

Fra : Farouche

Dato : 20-04-04 21:51

"JMo." <ns_sf012@mohr.cx.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvilke softwareversion har du på 6310'eren? (tast *#0000#)
>
> Versioner før 5.50 er i praksis ubrugelige mht. Bluetooth. De senere er
> nogenlunde, men langt fra perfekte.

Hej, og tak for svaret

Jeg har en tussegammel v. 4.07 der er præcis to år gammel.

Hvad gør jeg for at få en nyere til dyret.

mvh

Allan

Fra : JMo.

Dato : 20-04-04 21:59

Farouche wrote:

> Jeg har en tussegammel v. 4.07 der er præcis to år gammel.
>
> Hvad gør jeg for at få en nyere til dyret.

Find et Nokia Servicepoint der kan gøre det. Men brug ikke for mange penge
på det - der er ikke garanti for at det kommer til at spille 100%

http://www.nokia.dk/support/phones/service.php

Fra : Farouche

Dato : 20-04-04 22:07

> Find et Nokia Servicepoint der kan gøre det. Men brug ikke for mange penge
> på det - der er ikke garanti for at det kommer til at spille 100%
>
> http://www.nokia.dk/support/phones/service.php

Ok

Jeg siger mange tak, og håber det hjælper på en eller anden måde.

Allan