Ikke Z600 aligevel ...
Fra : Christopher Tracy

Dato : 20-04-04 15:42

Hej

Havde ellers forelsket mig i - og bestemt det nok skulle være - SE Z600, jeg
ville ha' ...
Men nu har været i en forretning se den i virkeligheden, og der blev jeg
godt nok skuffet - den levede slet ikke op til, som jeg havde forestillet
mig da jeg havde set den på nettet, desværre...For jeg jeg kan godt lide de
funktioner den har, men den er desværre alt for klumbet (synes jeg) - så nu
er jeg ude efter én der har de samme funktioner som den, så som alle de
normale funktioner en mobil ska' ha' - men også Bluetooth, synch med PC,
email-klient, kalender, MMS, kamera osv osv osv.
Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde en anden telefon der kan leve
op til Z600's funktioner ?
Det skal ikke nødvendigvis være Ericsson, må også være Nokia Samsung Siemens
osv...

På forhånd mange tak.

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : mullerman

Dato : 20-04-04 18:18

"Christopher Tracy" <goldartist@"remove-this"yahoo.com> skrev i en
meddelelse news:NEahc.105$IM2.29@news.get2net.dk...
> [...]
> op til Z600's funktioner ?
> Det skal ikke nødvendigvis være Ericsson, må også være Nokia Samsung

t610,t630, de kommende k700 og s700, nokia 6230, simens sx1, nokia 6600,
nokia 6820

Fra : Peter G C

Dato : 20-04-04 18:54

"Christopher Tracy" <goldartist@"remove-this"yahoo.com> skrev i en
meddelelse news:NEahc.105$IM2.29@news.get2net.dk...

[klip]

> Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde en anden telefon der kan leve
> op til Z600's funktioner ?

T630 har samme funktioner og samme display - de er 99 pct ens.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Christopher Tracy

Dato : 20-04-04 18:59

Hej

Peter G C wrote:
> [...]
>
> [klip]

> T630 har samme funktioner og samme display - de er 99 pct ens.

Ja det ender nok også med at det er den valget falder på.... rent
prismæssigt passer mig fint - og hvad den kan som sagt er jo stor set magen
til Z600.

Men jeg må sige efter at ha' kigge på SE's side - Den S700 er nu også ret
lækkert, hvornår mon den kommer i handelen ?

(Og mig som altid har været Nokia mand - er jeg dog ved at gå over til
Ericsson )

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==