Ang. Telias "stabilitet"
Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 20-04-04 15:15

ARGH
Er jeg den eneste der er træt af at det er umådeligt svært at komme igennem
telias net efter de har fået deres "express" løsning?
Min kæreste der bor et stykke væk har Telia Xpress og når jeg prøver og
ringe til hende skal jeg gerne prøve 15-20 gange i træk før den går igennem.
For lige at fjerne enhver tvivl er det ligegodt hvor jeg ringer fra.
Det er slemt mellem 16-18 og 20-24 hvor der jo logisk nok er meget stor
trafik på deres sendere.
Jeg har self. krydstjekket (ringet andre steder fra, både stationær og mobil
og til andre abonnenter både med express og andre telia abonnementer)

Andre der har samme oplevelser eller er det bare i Nordjylland?

Mvh.
Hans-Jacob - Der har TDC: Det eneste selskab jeg ALDRIG har haft vrøvl med /
hørt om vrøvl med

Fra : Morten Trab

Dato : 20-04-04 16:18

"Hans-Jacob Møgelmose" <zster87@hottiemail.com> skrev i en meddelelse

> Er jeg den eneste der er træt af at det er umådeligt svært at komme
igennem
> telias net efter de har fået deres "express" løsning?

Jeg har indtil i sidste uge haft Telia Xpress og har ALDRIG haft problemer
med det...

--
Mvh,/Best regards,
Morten Trab