Sony Ericsson T610 eller T630
Fra : Tim Andersen

Dato : 19-04-04 18:31

Hej.......

Jeg står over for og skal ha' ny mobiltelefon. Og valget er faldet på
enten en Sony Ericsson T610 eller T630. Men er der en der ved hvad
forskellen er på de to modeller - Jeg kan ikke finde nogen forskel på
dem, uover at T630 er så godt som dobbelt så dyr. For inde på deres
webside kan jeg ikke se nogen former til forskel i specifikationer -
de er præcis det samme. Der må da være en eller flere ting til
forskel.

Og et sidste spørgsmål er - hvor mange mega pixel er kameraet på. det
gælder begge modeller, er det ens for dem begge? Og ved I hvor meget
hukommelse der ligger i mobilen til billederne?

Jeg ved godt at det var noget af en smøre - men håber på, at der en'
venlig sjæl eller flere der kan hjælpe mig med de her spørgsmål.

På forhånd TAK! for hjælpen.

Tim Andersen

Fra : Bent Eriksen

Dato : 19-04-04 18:48

"Tim Andersen" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg ved godt at det var noget af en smøre - men håber på, at der en'
> venlig sjæl eller flere der kan hjælpe mig med de her spørgsmål.

Skærmen er tft på 630 og den skulle vist også have noget hurtigere
software, ellers er de ens.

/Bent

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 19-04-04 19:18

Tim Andersen skrev :
> [...]
>
> Jeg ved godt at det var noget af en smøre - men håber på, at der en'
> venlig sjæl eller flere der kan hjælpe mig med de her spørgsmål.

Hvis du kikker under den 18.4 - altså I GÅR så er der en anmeldelse af T630
på norsk. Den sammenligner og fortæller alt om forskellen mellem T610 og
T630

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : Tim Andersen

Dato : 19-04-04 20:27

TAK! for de svar jeg har fået ind til nu.

Men der er desværre ingen der har kunne fortælle mig - hvor
mange Mega Pixel kameraet er på - og om mobilens hukommelse
til billederne. ???

Bedste hilsner fra

Tim Andersen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-04-04 20:36

On Mon, 19 Apr 2004 21:27:27 +0200, Tim Andersen <no@mail.com> wrote:

>TAK! for de svar jeg har fået ind til nu.
>
>Men der er desværre ingen der har kunne fortælle mig - hvor
>mange Mega Pixel kameraet er på - og om mobilens hukommelse
>til billederne. ???

Hvis det er SE T630 så er mit gæt 0,3 Mpixels

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=gb&lc=en&ver=4000&template=pp1_loader&zone=pp&lm=pp1&php=php1_2_10117&pid=10117

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 19-04-04 21:56

Tim Andersen skrev :
> TAK! for de svar jeg har fået ind til nu.
>
> Men der er desværre ingen der har kunne fortælle mig - hvor
> mange Mega Pixel kameraet er på - og om mobilens hukommelse
> til billederne. ???

1) Oppløsningen på bilder tatt med T630s kamera er maksimalt 352x288 piksler
~ 0,1 M

2) For lille. Men der er vel plads til 50+ billeder, hvis der ikke også skal
være plads til spil og andet (lyde, temaer)
Et billede fylder ca 25 kB, jeg har pt 636 kB fri og 20 billeder, lidt spil
og 20 temaer i fonen (T610) .

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/