Hvad skal vi med det?
Fra : Georg

Dato : 19-04-04 16:15

Iflg denne artikel, er det direkte irriterende at der er så mange ubrugelige
features i de nye telefoner. Jeg bakker helt op om journalistens konklusion.
Jeg synes f.eks ikke, at man får bedre tale/sms venlig telefon end en Nokia
3510. Er det bare mig der er gammeldags eller?

Georg

Fra : Kim Schulz

Dato : 19-04-04 16:28

On Mon, 19 Apr 2004 17:14:37 +0200
"Georg" <linesnuden@hotmail.com> wrote:

> [...]
> journalistens konklusion. Jeg synes f.eks ikke, at man får bedre
> tale/sms venlig telefon end en Nokia 3510. Er det bare mig der er

synes nu at både 3210 og 3310 var bedre, kønnere og hurtigere end 3510.

--
Kim Schulz | Need a Content Management System for your website? Go
Geek by nature | get Fundanemt at : http://www.fundanemt.com New

Fra : kristoffer

Dato : 19-04-04 16:46

fuldstændig enig. Det er også en af grundene jeg hurtig blev af med min
3510i igen.

Fra : John

Dato : 20-04-04 01:19

"Kim Schulz" <kim@schulz.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gammeldags eller?

synes nu at både 3210 og 3310 var bedre, kønnere og hurtigere end 3510.

Enig. 3510 er total kikset rent designmæssig. Den minder om de der 20
kroners plastic-ting der ligner en mobiltelefon, og er fyldt med slik.

3210 er efter min mening en af de bedre telefoner Nokia har lavet. Stabil
både rent softwaremæssig og hardwaremæssig.

Mange af de nye modeller fra Nokia ligner legetøj i mine øjne.

Mvh

John

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 19-04-04 16:47

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
Nokia
> 3510. Er det bare mig der er gammeldags eller?

Hej!
Jeg giver jer ret i, at der er mange unødvendige funktioner. Dog nyder jeg
godt af at bruge:
- Kalender, med sunkronisering til Outlook via IR
- E-mail klient, så jeg kan checke mails på farten
- WAP til diverse infotjenester osv.
- Den indbyggede radio.

Men billedbeskeder, en millard ringetoner, logoer, baggrunde, spil og alt
det andet bras - Det kan de stoppe skråt op... Men mon ikke børn og unge
nyder godt af dem??? Der skal vel være noget til alle...

Jeg ville være ked af at skifte til en 3210 eller 3510. Den kan intet af
ovenstående. Og ja, jeg kunne da leve uden, men hvorfor skulle jeg?

Lasse

Fra : Per

Dato : 20-04-04 09:13

Det er jo kun starten på den nye verden af mobil-teknologi og det giver
mening når man ser på hvad der kommer.

Hvad skulle man med internettet da der kun var 10 web sider man kunne komme
på ?

Sagen er at mobiltelefonen vil udvikle sig til en slags PDA i udvidet form.
Du vil kunne ringe, se film, betale regninger, lave budget mv. , tage video
og billeder ubegrænset i høj kvalitet , se tv, høre radio, høre lige den
musik du har lyst til nu, finde vej (gps), åbne døre (ingen nøgler mere)
osv. osv.

Der er ingen grænser for hvad teknikken kan allerede nu og det bliver kun
bedre. Din telefon vil være koblet til internettet konstant og du kan
derfor optage videofilm som overføres direkte til din server på nettet.
Ingen pladsmangel mere og dine feriebilleder forsvinder ikke selvom
telefonen bliver stjålet.

Tænk selv videre over de muligheder der er. Teknikken er her stort set
allerede, det er blot for dyrt at lave disse multimobiler og desuden er folk
ikke klar til dem endnu.

Men tro mig, smartphone markedet vil ekplodere, for hvorfor skal jeg rende
rundt med mobiltelefon, pda og gps når det hele kan fås i en enhed ?

Mvh Per