Har du 3´s dækningskort ??
Fra : Peter @ Team-PsHdO

Dato : 19-04-04 09:38

Hejsa ng´ere......

Hvis du har en kopi af 3´s dækningskort, kunne du så ikke sende mig en kopi,
eller sige hvor på nettet man skal finde det, da 3´s egne sider ikke
fungere.....Og man ikke kan komme igennem til deres kundeservice.....

Har jeg forresten ret i at hvis man eks. køber en NEC 313 til 299.-
Så koster abonnementet 49.-/md
- og så er det gratis at ringe til andre 3 kunder ??
Er det så i hele landet ??

--
Hilsen // Regards
Peter @ Team-PsHdO

pshdo@tele-to-adsl.dk
udskift -to- med 2 hvis du vil sende mig en mail.

Fra : GiWeo

Dato : 19-04-04 10:08

Hejsa

De virker fint her: http://www.3.dk/templates/Page.aspx?id=112

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : Kostas

Dato : 19-04-04 10:30

GiWeo <giweoFJERN@hotmail.com> wrote in

> Hejsa

> De virker fint her: http://www.3.dk/templates/Page.aspx?id=112

fra deres hjemmeside:

3G-dækningen kan forringes eller helt blokeres af træer, bakker og meget
høje bygning. Bygningskonstruktionen kan visse steder svække og i nogle
tilfælde helt blokere den umiddelbare indendørs dækning.

Godt vi ikke har så mange træer, bakker eller bygninger herhjemme

mvh

Kostas

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-04-04 13:23

On Mon, 19 Apr 2004 11:08:18 +0200, GiWeo <giweoFJERN@hotmail.com>
wrote:

>Hejsa

>De virker fint her: http://www.3.dk/templates/Page.aspx?id=112

Nej det gør sku ik´

Virker hverken i Intenret explorer, mozilla eller Opera. Med Java fra
http://www.java.com/en/index.jsp

Fra : kristoffer

Dato : 19-04-04 16:48

> Nej det gør sku ik´

Jo, der hvor der er gråt dækker de ikke :)

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-04-04 17:20

On Mon, 19 Apr 2004 17:48:01 +0200, "kristoffer" <nej@tak.dk> wrote:

>Jo, der hvor der er gråt dækker de ikke :)<

Haha

og nu har jeg lige været i 2 3´s forhandlings partnere... og de kunne
kunne heller ikke fremvise noget 3 dækningskort.. og til min store
frygelse kunne man ikke købe nogen Nec telefon til 999 og abonnemt til
49 om måneden som beskrevet på 3´s hjemmeside. I butikkerne heder
abonnementet pludselig boom mini og maxi, og kun maxi kan man få
telefonen til 999 og abonnemt til 148,- istedet for de 99 beskrevet på
hjemmesiden.

SKod hjememside, skod kundeseervice, sikkert også rimelig skod
dækning.

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 19-04-04 19:44

> [...]
> hjemmesiden.
>
> SKod hjememside, skod kundeseervice, sikkert også rimelig skod

Forkert, der står FRA 999 med boom abonnement, men det er kun med et
tillægsabonnement så det kommer til at koste 149 ialt om måneden at du kan
få den til 999 at det står lidt kryptisk kan vi godt blive enige om...

/Morten

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-04-04 20:31

On Mon, 19 Apr 2004 20:44:24 +0200, "Morten Lundstrøm"
<semizealot@iname.hej> wrote:

>Forkert, der står FRA 999 med boom abonnement, men det er kun med et
>tillægsabonnement så det kommer til at koste 149 ialt om måneden at du kan
>få den til 999 at det står lidt kryptisk kan vi godt blive enige om...

kryptisk?

Man klikker sig fx ind på nex e313

trykker på pris

Så står der ""Med 3Boom kan du få prisen helt ned på 99,-."

"Klik her for at læse om 3boom"'

Så står der 3boom abonnement 49kr /måned*
*abonnementen er bindende i 6 måneder

Okay tænker man så, fint tilbud..

De kan ikke først skrive at prisen er 99 ved 3boom abonnement, skrive
at 3boom abonnementet koster 49 om måneden, og så pludselig skrive et
andet sted at de 99 kroner forudsætter at man opretter 3guld

og så heder abonnement ved gud grød 3boom maxi i butikkerne.

Fra : Søren Christensen

Dato : 20-04-04 00:11

> [...]
> andet sted at de 99 kroner forudsætter at man opretter 3guld
>
> og så heder abonnement ved gud grød 3boom maxi i butikkerne.

Har aldrig hørt om 3boom maxi... Men om 3boom guld.
Men hvor svært kan det være??
Sakset fra 3 når man læser om Nec e313:
Prisen på NEC e313 er afhængig af hvilket abonnement, du opretter ved køb af
3Mobilen. Med 3Boom kan du få prisen helt ned på 99,-.

Læs: "Afhængigt af abbonnement"

Venligst

Fra : Per Kofod Hansen

Dato : 20-04-04 22:42

Den Mon, 19 Apr 2004 18:19:57 +0200. skrev Bjarke Hansen:

> SKod hjememside, skod kundeseervice, sikkert også rimelig skod
> dækning.

De dækker fint på bonrholm, self kun med gprs, men samme pris og jeg kan
ikke mærke foreskellen. (kun når man henter store ting ned, hvilket jeg
ikke har råd til)

--

Mvh Per K. Hansen

Fra : Søren Christensen

Dato : 20-04-04 00:12

> Nej det gør sku ik´

Har ikke stødt på problemer... Virker fint her...

venligst

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 20-04-04 12:02

"GiWeo" <giweoFJERN@hotmail.com> wrote in message
> Hejsa

> De virker fint her: http://www.3.dk/templates/Page.aspx?id=112

Der står:
"Du befinder dig i det danske øhav og vil dele den smukke natur med dine
venner. Kan du lave en videosamtale? Selvfølgelig kan du det!"
men på kortet over øhavet er der gult, som betyder:
"Tale / SMS / MMS
Mobilt internet op til 40 kbps
Indholdstjenester baseret på tekst og billede, samt ringetoner og spil"

Det passer vist ikke med videosamtal vel ?

--
mvh/rg. Christian
If it isn't broken, don't "fix" it --