3's tjenester nede ?
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 18-04-04 22:55

Hej

Andre der har problemer med at benytte 3's tjenester ? f.eks. TV2
nyheder m.v. ? - Virkede fint indtil Fredag eftermiddag, siden melder
telefonen blot "Forbindelsen gik tabt" uanset hvilken tjeneste man
prøver, ja faktisk er det eneste der fungerer alm. taleopkald, samt SMS,
selv MMS kan ikke sendes/modtages.

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !

Fra : Morten Trab

Dato : 19-04-04 06:30

"Ole Rasmussen" <newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> telefonen blot "Forbindelsen gik tabt" uanset hvilken tjeneste man
> prøver, ja faktisk er det eneste der fungerer alm. taleopkald, samt SMS,

Ja, jeg har også lidt problemer med dem, men snakkede med deres kundeservice
i lørdags, og der sagde de at de arbejder på højtryk for at få det på benene
igen...Hvad det var der var gået ned kunnde den flinke dame ikke lige sige,
desværre...

--
Mvh,/Best regards,
Morten Trab

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 19-04-04 22:07

Hej

"Morten Trab" <morten@trab.dk> wrote:

> [...]
>igen...Hvad det var der var gået ned kunnde den flinke dame ikke lige sige,

Jamen hun havde ret, damen, for idag fungerer det hele igen

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !