sortering af sendte sms'er på SE T68i?
Fra : Jacob Larsen

Dato : 18-04-04 15:30

Hej.

Er der nogen der ved hvad en Sony Ericsson T68i sorterer listen med sendte
sms'er efter. Jeg ville gerne have at den sorterede beskederne efter den tid
de var afsendt, men det gør den i hvert fald ikke nu.

Ville være dejligt at vide hvad den sorterer efter, men endnu bedre hvis man
kunne ændre det.

Jeg bruger sonofon hvis det har nogen betydning.
--
mvh. Jacob Larsen

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-04 16:30

> [...]
tid
> de var afsendt, men det gør den i hvert fald ikke nu.

Den sorterer efter afsendelsestidspunkt - men kun indtil du har et vidst
antal i afsendte beskeder. Derefter kan den ikke helt finde ud af det, og
roder rundt i alle beskederne. Har du f.eks. kun 10 virker det fint.

Jeg har ikke selv fundet nogen løsning på problemet.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Jacob Larsen

Dato : 18-04-04 17:56

> [...]
> beskederne. Har du f.eks. kun 10 virker det fint.
>
> Jeg har ikke selv fundet nogen løsning på problemet.

Det er da pænt surt. Jeg vil gerne gemme nogle af mine beskeder til visse
personer et stykke tid, jeg altid kan se om jeg har skrevet noget dumt
senere.

Jeg bliver mere og mere overbevist om, at denne telefon ikke bliver een jeg
beholder ret længe i fht. min gamle motorola.

Er der andre her, der har fundet en løsning på problemet?
--
mvh. Jacob Larsen