SE Z600 & Hotmail
Fra : Maria

Dato : 18-04-04 14:16

Hvordan sætter jeg min telefon op til at sende og hente mails, når jeg har
hotmail?

--
Maria

Fra : mullerman

Dato : 18-04-04 19:46

"Maria" <mariahansen4800@hotmail.comfjern> skrev i en meddelelse
newsr6nlso0p9imcdc@news.sletfjong.dk...
> Hvordan sætter jeg min telefon op til at sende og hente mails, når jeg har
> hotmail?
>
> --
> Maria

Mener ikke det kan lade sig gøre...

Jeg havde engang en yahoo.com mail, og den kunne jeg checke ved via wappen
at logge på wap.yahoo.com og derefter indtaste brugernavn og password, og
dengang prøvede jeg også med msn, men der var ikke mulighed for at komme ind
via en wap side - måske der er det nu...

Men som hotmail kunde har du ikke kundenr og pop3 og smtp oplysninger der
skal til for at få mobilen til at hente mails automatisk...

Men du kan evt lave en mail på www.tdconline.dk og derigennem hente mails
til din mobil. det koster vist ca 30 kr pr md. Har du bredbånd kan du
oprette en mail til din bredbåndskonto og taste de oplysninger ind på
mobilen og derved gå mails på mobilen.

Martin

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-04 09:56

"mullerman" <billetter2003@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
ind
> via en wap side - måske der er det nu...

Man har tidligere kunne bruge mobile.msn.com til at checke sin Hotmail via
WAP!

Helmut Lotti