3boom spørgsmål.
Fra : Allan D. Pedersen.

Dato : 18-04-04 13:25

Jeg er lidt forviret ang 3boom abb.

der står at hvis man tager et 0på3 tillægs abb. så kan man ringe gratis til
sine 3 venner.

men der står også at man kan tegne et guld/sølv abb.
hvis man så tegner et eks. guld abb. følger så 0på3 med?

Fra : J.K.Arning

Dato : 18-04-04 14:39

Allan D. Pedersen. wrote:
> [...]
> gratis til sine 3 venner.
>
> men der står også at man kan tegne et guld/sølv abb.
> hvis man så tegner et eks. guld abb. følger så 0på3 med?

Såvidt jeg lige forstår det kan du selt ikke komme uden om
0 på 3 det er det der ligger i 3Boom og 3Boom er såvidt jeg
kan se det eneste abbonement de har .. du kan såø udbygge
det med f.eks. guld der for 99,- pr. månede giver dig 3`s
tjenester til fri afbenyttelse.

Regards

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 18-04-04 22:47

Hej

"Allan D. Pedersen." <grillbiller@hotmail.com> wrote:

>Jeg er lidt forviret ang 3boom abb.

Ja, det er forståeligt, de er ikke sluppet så godt fra formuleringerne i
deres 3Boom reklamer, måske bevidst...

>der står at hvis man tager et 0på3 tillægs abb. så kan man ringe gratis til
>sine 3 venner.

Du kan tegne et 3Boom abb. til kr. 49,-/mdr. i dette abb. er der
inkluderet _enten_ "0på3" _eller_ 'sølvpakken' Du skal altså ved
tegning af abb. bestemme dig til om du vil kunne snakke gratis eller du
vil ha' adgang til "minimum 7 tjenester" - Så det er altså enten det
ene eller det andet. - Bemærk omkring '0på3' at det kun er gratis
inden for 3's eget netværk, og til/fra andre 3 kunder, dvs. at du skal
kende andre 3 kunder som du vil ringe til for at der er nogen fidus ved
0på3.

>men der står også at man kan tegne et guld/sølv abb.
>hvis man så tegner et eks. guld abb. følger så 0på3 med?

Nej, 0på3 er kun et valg i forbindelse med 3Boom, sen ovenfor, men
derfor kan du godt tegne ekstra tillæg med f.eks. goldpakken, eller
datapakke til 3Boom, men det medfører ikke yderligere rabatter.

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !

Fra : Søren Christensen

Dato : 19-04-04 10:16

"Ole Rasmussen" <newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tegning af abb. bestemme dig til om du vil kunne snakke gratis eller du
> vil ha' adgang til "minimum 7 tjenester" -

Nul!
pakken til 49,-/mdr indeholder min 7 tjenester og 0på3...

Venligst

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 19-04-04 13:41

Søren Christensen skrev:

> Nul!
> pakken til 49,-/mdr indeholder min 7 tjenester og 0på3...

Det var da ellers lidt af en Boombastisk udmelding

Har ellers lige checket deres hjemmeside;

--------------------citat start---------------------------

3Boom abbonnement 49 kr./md.

Abbonnementet inkluderer:

0 På 3

eller

3Sølv

------------------citat slut------------------------------

Hvad er det der er svært at forstå?

Mvh. Jan

Fra : Søren Christensen

Dato : 19-04-04 17:38

"Jan Allan Andersen" <akkernospam@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Det var da ellers lidt af en Boombastisk udmelding
>
> Har ellers lige checket deres hjemmeside;
>
> --------------------citat start---------------------------
>
> 3Boom abbonnement 49 kr./md.
>
> Abbonnementet inkluderer:
>
> 0 På 3
>
> eller
>
> 3Sølv
>
> ------------------citat slut------------------------------
>
> Hvad er det der er svært at forstå?

Ja I know!
Jeg havde overset "eller" :-/ gg

Venligst

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 19-04-04 21:22

Søren Christensen skrev:

> Ja I know!
> Jeg havde overset "eller" :-/ gg

Det er jo heller ikke lige så nemt igen at se

Mvh. Jan

Fra : Søren Christensen

Dato : 20-04-04 17:06

> Det er jo heller ikke lige så nemt igen at se

Nej de har gemt de i teksten under hva 0på3 inkludere...
Derfor jeg overså det... Synes det er en meget rodet side de har.

Venligst