Sprog i SE Z600.
Fra : Christopher Tracy

Dato : 18-04-04 12:10

Hej

Hvis nu jeg købte en Sony Ericsson i England, er det så muligt at få lagt
Dansk software i den efterfølgende ? Og hvad koster det ?

Kan det overhovedet svare sig at købe Mobiltelefoner i udlandet (uden
abonement) ?
Hvis ja, er der nogen der har nogle gode links ?

På forhånd mange tak :)

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : mullerman

Dato : 18-04-04 12:48

"Christopher Tracy" <goldartist@"remove-this"yahoo.com> skrev i en
meddelelse news:umtgc.2201$KL4.1127@news.get2net.dk...
> [...]
> abonement) ?
> Hvis ja, er der nogen der har nogle gode links ?

prøv at kontakt www.telecare.dk de kan svare på dit ?

Martin

Fra : Christopher Tracy

Dato : 18-04-04 14:58