Mobil i Norge?
Fra : Lauridsen

Dato : 18-04-04 10:23

Skal læse i Norge i et år. Nogen som kan anbefale et mobilselskab i Norge?

Mvh.
Lars

Fra : Jakob Andersen

Dato : 18-04-04 20:53

> Skal læse i Norge i et år. Nogen som kan anbefale et mobilselskab i Norge?

Det er lidt afhængig af hvor du skal bo, TeleNor eller Netcoms net ! TeleNor
har som regel lidt bedre dækning når man kommer ud i udkantsområderne.
Men skal det bare bruges i Oslo eller anden stor by så er nettet stort set
ligegyldigt

Tele2 bruger Telenors net, men er lidt billigere, det ville nok være mit
valg.
Der er også andre mindre aktører på markedet, men jeg tror ikke at de er
bedre end Tele2.

Jakob

Fra : Lauridsen

Dato : 19-04-04 09:14

> [...]
> har som regel lidt bedre dækning når man kommer ud i udkantsområderne.
> Men skal det bare bruges i Oslo eller anden stor by så er nettet stort set
Jeg skal bo i Bø

Hvordan er det med priserne? Så en side igår med priser og der kostede en
sms 0,69 nkr. Minuttaktsten lå på ca. 1,50 nkr. Kan det virkelig passe?

Mvh.
Lars

Fra : Jakob Andersen

Dato : 19-04-04 17:05

> Hvordan er det med priserne? Så en side igår med priser og der kostede en
> sms 0,69 nkr. Minuttaktsten lå på ca. 1,50 nkr. Kan det virkelig passe?

Ja, det kan det nok desværre, Norge er dyrt med sådanne ting. indtil for 14
dage siden kostede mit internet 1024/256 kr. 750,- i måneden, nu har de
fordoblet hastigheden OG sat prisen NED til kr. 550,-
Mobil priserne er også på vej ned......... men det går langsomt.

Jakob

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 20-04-04 21:46

På Sun, 18 Apr 2004 11:23:05 +0200, skrev Lauridsen
<dsl30271@vip.cybercity.dk>:

> Skal læse i Norge i et år. Nogen som kan anbefale et mobilselskab i
> Norge?
>
> Mvh.
> Lars

Det finnes mobilkalkulatorer på

http://www.telepriser.no og

http://www.dinside.no

Da kan du sammenligne priser, etter ditt behov og ringemønster. Telenor
Mobil og NetCom, som er de to største leverandørene, og som også har egne
mobilnett, er blant de dyre, men de har også flest tjenester.

Et meget populært selskap, som har fått masser av nye kunder, er Chess.
( www.chess.no )

Lykke til!

Mvh

Thorolv Valentinsen