6610 slukker selv ?
Fra : Hans

Dato : 18-04-04 00:06

Er der nogen der har eller har hørt om problemet med
Nokia 6610 der slukker af sig selv. Jeg har oplevet
det flere gange nu og mener det er en fejl ved tlf.
Fejlen er ikke direkte fremprovokeret af noget, men
har flere gange taget den op af lommen hvor den så
har været slukket.
Hvad er i øvrigt seneste firmware ver. ? og kan man
nogen steder se hvad de forskllige ændrer/tilføjer ?

Fra : Anders Lund

Dato : 18-04-04 10:30

Hans wrote:
> [...]
> har været slukket.
> Hvad er i øvrigt seneste firmware ver. ? og kan man
> nogen steder se hvad de forskllige ændrer/tilføjer ?

Nu kender jeg ikke lige 6610'eren personligt, men min 6210 havde et
problem med at batteriet sad løst. Det blev fixet ved at sætte batteriet
i spænd med nogle stykker papir.

--
Anders Lund - spam2004@andersonline.dk

Fra : John

Dato : 18-04-04 10:55

"Hans" <postmaster@emailremovals.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> har været slukket.
> Hvad er i øvrigt seneste firmware ver. ? og kan man
> nogen steder se hvad de forskllige ændrer/tilføjer ?

Har du renset kontaktfladerne på batteri og telefon?

Ellers, som Anders også skriver, et løst batteri kan også være problemet.

Mvh

John

Fra : Hans

Dato : 18-04-04 22:01

"John" <jk7410@hotmail.com> wrote in news:c5tjaq$1516$1
@news.cybercity.dk:noget der ligner dette

> Har du renset kontaktfladerne på batteri og telefon?
>
> Ellers, som Anders også skriver, et løst batteri kan også være problemet.

Tak for det, jeg vil prøve at give batteriet et "tjek"
Trals, da telefonen ellers er rigig lækker.

Fra : Lars Bøgvad

Dato : 18-04-04 21:02

Det kan være din software skal opdateres. Hvis der stadig er garanti koster
det dig ikke noget....

Mvh Lars Bøgvad

Fra : Thunder

Dato : 19-04-04 22:13

Nu er jeg ikke ekspert på 6610, men nogle af de nyere mobiler har en
strømbesparende funktion der kan slukke for telefonen hvis du ikke bruger
den i et stykke tid. Prøv og kig i manualen og i telefonens opsætning.

Bare et forslag

Med venlig hilsen

Jan Johansson