Q: Alternativ til Nokia 6230, hvis man ger~
Fra : Flemming Joensson

Dato : 17-04-04 19:28

Jeg overvejer pt at investere i en Nokia 6230 da jeg har brug for Bluetooth
til et headset i bilen og samtidig gerne vil have en forholdsvis lille
telefon der har gprs, mp3-afspiller, mulighed for hukommelseskort, samt FM-
radio til når jeg ikke lige sidder i bilen.

Kender i til andre der har disse specifikationer - ikke nødvendigvis Nokia,
det kunne sagtens være et andet mærke - bare der er T9 ordbog og ovennævnte
specifikationer.

Jeg har hørt lidt om SE K700, men den har ikke mulighed for at isætte mere
hukommelse med MMC kort. Den har ellers en, på papiret, rigtig lækker
skærm, bluetooth, FM radio og mp3-afspiller (med 32MB indbygget hukommelse
der ikke kan udvides . ).

Ved i om der kommer en "T710" som har alle K700's features som også får
mulighed for MMC kort?

På forhånd tak
Mvh.
Flemming

Fra : mullerman

Dato : 18-04-04 11:41

"Flemming Joensson" <flemming@fjerndette.joensson.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> der ikke kan udvides . ).
>
> Ved i om der kommer en "T710" som har alle K700's features som også får

Der kommer denne
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=pp1_1_1&zone=pp&lm=pp1&pid=10140

Den har 264.000 farver i displayet, så der kommer til at ske noget...
Her kan du sætte mere hukommelse i, samt få noget ud af kameraet.

Martin