Drivers Til En NEC e313 3 Telefon ?
Fra : Jesper Laursen

Dato : 17-04-04 18:36

Hej !

Er der nogen der på en eller anden måde kan
fremskaffe usb-driverne m.m. til min NEC e313 telefon ?

Jeg ville jo mene de burde høre med når man købte
telefonen, ligesom usb-kablet gør, men det gør de ikke !!!
( Hvilket er meget, meget, meget ringe fra leverandøren af )

Har ledt efter dem på nettet, men støder kun på en masse
døde url'er og folk som selv spørger efter dem.

Please hjælp mig !!! føler mig lidt taget ved næsen
da jeg ikke kan udnytte min telefon fuldt ud.

Hilsen Jesper

!!! Slet ordet FJERN i min E-mail adresse. Ellers vil jeg ikke kunne modtage
mails fra jer !!!

Fra : Coach [4130]

Dato : 18-04-04 09:50

"Jesper Laursen" <jesperFJERN@laursen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hilsen Jesper
>

> !!! Slet ordet FJERN i min E-mail adresse. Ellers vil jeg ikke kunne

Der ligger en cd i æsken når du køber en NEC e313 telefon fra 3.

Hvis du ikke kan finde den må du ned i butikken hvor du handlede.
Driveren finder du ikke på nettet.

mvh
Bri@n

Fra : Morten Trab

Dato : 18-04-04 16:55

"Coach [4130]" <coach[fjern]@[dette]lite.danmark> skrev i en meddelelse

> Der ligger en cd i æsken når du køber en NEC e313 telefon fra 3.

Nej den gør ej ;)

> Hvis du ikke kan finde den må du ned i butikken hvor du handlede.

Der får du den heller ikke...I flg. kundeservice duer de drivere der
leveredes sammen med telefonen ikke...

Dog virker dem som jeg fandt på ... ja ... NETTET upåklageligt ;)

Regner med at de ligger på min hjemmeside lige om lidt ;)

--
Mvh,/Best regards,
Morten Trab

Fra : Morten Trab

Dato : 18-04-04 17:05

> Regner med at de ligger på min hjemmeside lige om lidt ;)

Det gør de så nu ;)

--
Mvh,/Best regards,
Morten Trab

Fra : Jesper Laursen

Dato : 18-04-04 21:16

Hej Morten !

Du er bare dagens mand i skysovs !!!

1000 tak for dine uploads af driverne

Hilsen Jesper

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 18-04-04 22:31

Hej

"Coach [4130]" <coach[fjern]@[dette]lite.danmark> wrote:

>Der ligger en cd i æsken når du køber en NEC e313 telefon fra 3.

Nej, der følger _ikke_ nogen cd med telefonen, se "Hvad pakken
indeholder" på 3's HP.

En anden ting: Syntes ikke at deres såkaldte 'Tjenester' har fungerer
siden Fredag eftermiddag, ihvertfald får jeg blot en tekst i stil med:
"Forbindelsen gik tabt" og det kan jo ikke bruges til meget

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !