T68i display
Fra : Niels

Dato : 17-04-04 10:49

Min telefon har været en tur på gulvet, og trænger derfor til et nyt
display. Kan det betale sig? og kan man selv skifte det?

mvh Niels

Fra : Søren Blom

Dato : 17-04-04 14:30

"Niels" <n_skov@hotmail.com> skrev
> Min telefon har været en tur på gulvet, og trænger derfor til et nyt
> display. Kan det betale sig? og kan man selv skifte det?

Prøv at ringe til Teleservices for at høre hvad det koster,

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Axel

Dato : 17-04-04 16:46

On Sat, 17 Apr 2004 11:48:57 +0200, "Niels" <n_skov@hotmail.com>
wrote:

>Min telefon har været en tur på gulvet, og trænger derfor til et nyt
>display. Kan det betale sig? og kan man selv skifte det?
>
>mvh Niels
>
>du kan sælge den til mig
mvh
Axel
Horsens

Fra : Anders

Dato : 15-05-04 13:01

Jeg ved ikke hvor fingersnild du er, men ellers koster et nyt cover ca.
200,-. Der skal en special skruetrækker til. Hvis du ikke har en sådan
skruetrækker, koster den ca. 30,-. Der skal lægges porto oveni prisen. Ca.
270,-

Mvh
Anders