Hvilket bluetooth headset er godt?
Fra : Tonny Jensen

Dato : 16-04-04 17:39

Hejsa.
Hvilket headset er godt. Jeg regner ikke med det skal koste over 500...
Gerne med et link til et sted det bliver solgt billigt på nettet.
Tak

Fra : Ukendt

Dato : 16-04-04 20:55

On Fri, 16 Apr 2004 18:39:07 +0200, "Tonny Jensen"
<tonny@REMOVEbadazz.dk> wrote:

>Hvilket headset er godt. Jeg regner ikke med det skal koste over 500...
>Gerne med et link til et sted det bliver solgt billigt på nettet.

Jeg har testet 2 inden for de sidste 3 dage. Og det billige (til ca.
600) var det værste lo.. jeg nogensinde har prøvet. Det hedder
"Bluetrek G2" og blev købt hos thansen og leveret tilbage dagen efter!

Istedet brugte jeg 900 hos Sonofon og fik et Sony Ericsson HBH-65. Det
spiller max. og der er kvalitetslyd for alle pengene.

Jeg tror ikke at du får et godt sæt til kr. 500. Men måske andre
kender nogle.

Mvh. Brian

--
http://www.brinch.it - Life of Brian
Hent Webgallery V3 her.

Fra : JMo.

Dato : 16-04-04 22:01

Brian B. Christensen wrote:

> Jeg tror ikke at du får et godt sæt til kr. 500. Men måske andre
> kender nogle.

Logitechs headset burde kunne fås til lige under 500,- hvis man ser sig
lidt for.

Fordele:
Det har absolut en god lyd og sidder ret behageligt på øret.
Standbytiden og taletiden er helt i top.

Ulemper:
Er lidt stort, og er (syn's jeg) ret grimt

Fra : No1

Dato : 17-04-04 09:03

> Hvilket headset er godt. Jeg regner ikke med det skal koste over 500...
> Gerne med et link til et sted det bliver solgt billigt på nettet.

Jeg har købt en Bluespoon Chameleon i Fona til 799,- Det kan nok ikke
fås meget billigere i DK. Det er dyrere mange steder på nettet.

http://www.mobileburn.com/review.jsp?Id=578&source=ARCHIVE
http://www.expansys.com/product.asp?code=NL_BSPOON_CHAM

Det har en god størrelse og batteritid. Jabra BT250 skulle også være
godt, selvom det er større. Og rækekvidden er vist heller ikke så stor
som på bluespoon. Jabra BT250 har jeg set til omkring 65 euro uden
forsendelse i tyske netbutikker, men jeg fandt ingen steder som sendte
til DK.