SE T610 og bluetooth?
Fra : AnlægsgartnerJohn

Dato : 16-04-04 10:13

Jeg kan ikke få min T610 til, at finde min ny indkøbte bluetooth...
Den søger som den skal og bluetoothen er tændt osv. Men telefonen finder den
bare ikke!

Er der nogen gode råd at hente hos Jer herinde?

Mvh. John...

Fra : 6400 Anders

Dato : 16-04-04 10:14

Det mest typiske kan være noget software, som du ikke har fået installeret
rigtigt.

Havde selv samme problem, dog med T68i. Problemet blev løst da jeg
gen-installerede softwaren.

Mvh
6400 Anders

Fra : No1

Dato : 16-04-04 11:36

> Jeg kan ikke få min T610 til, at finde min ny indkøbte bluetooth...
> Den søger som den skal og bluetoothen er tændt osv. Men telefonen finder den
> bare ikke!

Er det en Bluetooth USB adapter du har købt? Så skal du sætte den op på
computeren.

Fra : No1

Dato : 16-04-04 11:55

> Er det en Bluetooth USB adapter du har købt? Så skal du sætte den op på
> computeren.

Og computeren skal være "discoverable".

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 16-04-04 11:51

AnlægsgartnerJohn skrev :
> [...]
den
> bare ikke!
>
> Er der nogen gode råd at hente hos Jer herinde?

Sørg for at afstanden mellem dem er kort - helt ned til 25 cm kan være en
fordel! Jep jeg ved godt at den skal kunne klare 10 m, men det kan min altså
ikke!
Jeg bruger CD-drevet som holder - praktisk man kan hive skuffen ud og ligge
telefonen dér og det er lige over sticken..

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 16-04-04 19:20

On Fri, 16 Apr 2004 12:51:25 +0200, Michael Lund Sørensen wrote:

> Sørg for at afstanden mellem dem er kort - helt ned til 25 cm kan være
> en fordel! Jep jeg ved godt at den skal kunne klare 10 m, men det kan min
> altså ikke!

Lyder som en defekt.

> Jeg bruger CD-drevet som holder - praktisk man kan hive skuffen ud og
> ligge telefonen dér og det er lige over sticken..

Ville det ikke være mere praktisk med en BT-dongle der virker?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 17-04-04 00:26

Martin Johansen [6000] skrev :

> Lyder som en defekt.

> Ville det ikke være mere praktisk med en BT-dongle der virker?

Den virker i afstand op til ca 5 meter, så defekt er den ikke. Det kører
faktisk helt problemfrit, men når computeren søger efter telefonen går det
klart hurtigere når afstanden er lille.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-04-04 19:27

On Sat, 17 Apr 2004 01:25:54 +0200, Michael Lund Sørensen wrote:

> Den virker i afstand op til ca 5 meter, så defekt er den ikke. Det kører
> faktisk helt problemfrit, men når computeren søger efter telefonen går
> det klart hurtigere når afstanden er lille.

Hmm det lyder altså underligt. Med min T610 og min BT-dongle fra
Billionton kan jeg stå hvor som helst i huset uanset hvad jeg laver af
BT-aktivitet.

Fra : Kim Schulz

Dato : 16-04-04 12:09

"Michael Lund Sørensen" <laeses-ikke@gromit.dk> wrote:
> [...]
> Jeg bruger CD-drevet som holder - praktisk man kan hive skuffen ud og
> ligge telefonen dér og det er lige over sticken..

jeg købte en sød lille D-Link DBT-120 rev4 den anden dag, og den kan
fange min telefon 10-15m væk selv om der er beton vægge imellem.

--
Kim Schulz | Stop Software patents before it is too late!
Geek by nature |

Fra : Kim Schulz

Dato : 16-04-04 14:58

On Fri, 16 Apr 2004 13:18:46 +0200
"6400 Anders" <anfo@stofanet.dk> wrote:
> Til Kim
>
> Gider du smide mig et link til, hvor du har købt den henne.
> Mangler selv en BT ting til min 6600.

købte fra itbutikken.dk

--
Kim Schulz | Linux - Your Choice! Your Opinion! Your life!
Geek by nature |