Kan jeg sende en sms fra Nokia 6600 til en~
Fra : [NH]7H

Dato : 16-04-04 09:08

?

Venligst

Bo

Fra : GiWeo

Dato : 16-04-04 09:29

Hejsa

Ja da - hvis modtageres har et amerikansk nummer, sender du bare til
"+1xxxxxxxxxxx"

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : [NH]7H

Dato : 16-04-04 09:59

Jeg takker

Bo

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 16-04-04 10:35

"[NH]7H" <sofus@post1.tele.dk> wrote in message
> ?

Det skulle der ikke være noget problem i - men husk lige at tjek med din
teleudbyder hvad prisen er!
Det kan være en ganske bekosteligt..

--
/Dennis
Oprydning: http://salg.daydreamer.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 16-04-04 19:21

On Fri, 16 Apr 2004 11:35:27 +0200, Dennis Pedersen wrote:

> Det skulle der ikke være noget problem i - men husk lige at tjek med din
> teleudbyder hvad prisen er!
> Det kan være en ganske bekosteligt..

2.70DKK som regel. Svinedyrt

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Ukendt

Dato : 16-04-04 11:00

Så vidt jeg ved, er det kun kunder hos AT&T Wireless man kan sende
til. Der blev "åbnet" for dem tilbage i marts måned.

Prisen afhænger af din danske udbyder.

Mvh. Brian

--
http://www.brinch.it