Z1010 kommer den?
Fra : Jonas F Vincenti

Dato : 15-04-04 11:55

Hey

I 3's reklamer for 3Boom bruger de en SE Z1010 - er der noget der ved om
det er en telefon de har tænkt sig at dele med os - eller vil de bare
drille os med synet af den :D

// jonas
// mobil[a]cloudblowers.com

Fra : Morten Trab

Dato : 15-04-04 12:32

"Jonas F Vincenti" <King@Ping.dk> skrev i en meddelelse

> I 3's reklamer for 3Boom bruger de en SE Z1010 - er der noget der ved om
> det er en telefon de har tænkt sig at dele med os - eller vil de bare
> drille os med synet af den :D

Jeg snakkede med kundeservice igår, da jeg overvejede at blive 3 kunde (er
blevet det nu) og der fik jeg at vide at der ER en SE på vej, men den kan
næppe erhverves for under 5k, da den har voldt nogle problemer for såvel 3
som for SE...

--
Mvh,/Best regards,
Morten Trab

Fra : Jonas F Vincenti

Dato : 15-04-04 12:48

Sagde de noget om hvornår den ville være i butikkerne?

Fra : Morten Trab

Dato : 15-04-04 12:52

"Jonas F Vincenti" <King@Ping.dk> skrev i en meddelelse
> Sagde de noget om hvornår den ville være i butikkerne?

Nej, det kunne han ikke sige præcist, men han ville ikke mene at der vil gå
forfærdeligt lang tid...

--
Mvh,/Best regards,
Morten Trab

Fra : Jonas F Vincenti

Dato : 15-04-04 12:56

takker - så må jeg vel bare væbne mig med tålmodighed :(

--
//jonas
//mail[a]cloudblowers.com

Fra : Alexander

Dato : 15-04-04 14:43

Det behøver i vist ikke. Jeg har lige fået min leveret med posten fra 3.
Den er vildt fed....

Fra : Jonas F Vincenti

Dato : 15-04-04 15:26

Lækkert - hvad koster sådan en?

hvordan bestilte du den - jeg kan ikke finde den på deres side?

--
//jonas
//mail[a]cloudblowers.com

Fra : Alexander

Dato : 15-04-04 16:07

Ring til deres kundeservice.
Den koster en arm (læs 5000) men den kommer nok hurtigt ned i pris. De har
vist kun fået 200 telefoner fra SE, så prisen følger efterspørgslen.
Hvis jeg selv skulle betale ville jeg vælge NEC e616, som også er ret fed.

/alexander

Fra : Jonas F Vincenti

Dato : 15-04-04 21:34

puha det var meget - er det incl abonnement?

--
//jonas
//mail[a]cloudblowers.com

Fra : Alexander

Dato : 16-04-04 08:22

Ja det er prisen med abonnement. Uden koster den 7500,-

Fra : Peter Thomsen

Dato : 15-04-04 20:26

> [...]
>
> I 3's reklamer for 3Boom bruger de en SE Z1010 - er der noget der ved om
> det er en telefon de har tænkt sig at dele med os - eller vil de bare

Har været på gaden i det svenske et stykke tid efterhånden.

--
Regards, yours truly madly
(-: Peter Thomsen

Remove "NOSPAM" if you want to mail me.

Fra : Coach [4130]

Dato : 17-04-04 08:22

> [...]
>
> I 3's reklamer for 3Boom bruger de en SE Z1010 - er der noget der ved om
> det er en telefon de har tænkt sig at dele med os - eller vil de bare

Jeg købte 3 mobil idag hos Merlin i Roskilde, og de havde et par stykker
liggende.
Men de var dog ikke til salg endnu, pgra. personalet først skulle ha'
overstået et 3 kursus som de var igang med.
Prisen var 5000,- m/abonn.

Hamper pris

Jeg holdt mig dog til en NEC e616, som er en ret fed mobil, dog er jeg
skuffet over at jeg ikke kan lægge mp3 filer ind som ringetoner.
Den har ellers en fed mp3 afspiller.

Mvh
Bri@n

Fra : Peter Thomsen

Dato : 17-04-04 11:28

"Coach [4130]" <coach[fjern]@[dette]lite.danmark> skrev i en meddelelse
> Prisen var 5000,- m/abonn.

Man kan undre sig over hvad den kan der berettiger så høj en pris ??