Nokia 6230 - Audio Manager
Fra : EPJ

Dato : 15-04-04 10:01

Jeg har overført 2 melodier på ialt ca. 2.200 KB-
Nederst i skærmbilledet for Audio Manager er anført "Tilgængelig" med
2.670 KB - i "Brugt" er intet anført!
Har jeg ikke forbindelse til MMC kortet? - og hvordan får jeg i givet
fald det?
(i telefonens hukommelse står at der er mere end 25MB ledig plads).

Tillægsspørgsmål:
Hvordan opsættes telefonen til WAP (6230 er tilsyneladende endnu ikke
på Nokia's hjemmeside for konfigurering)?

Fra : HSK

Dato : 15-04-04 13:50

> [...]
> fald det?
> (i telefonens hukommelse står at der er mere end 25MB ledig plads).

Du skal klikke på hukkommelseskortet nederst på skærmen, og så overføre
filerne. Så vil den skrive de 25mb er tilgængelige..

> Tillægsspørgsmål:
> Hvordan opsættes telefonen til WAP (6230 er tilsyneladende endnu ikke
> på Nokia's hjemmeside for konfigurering)?

Der plejer at være WAP-opsætningsguider på teleselskabernes hjemmesider.
Nogle kan endda sende dem direkte til din telefon.

/Henrik

Fra : Flemming Nielsen \(2~

Dato : 15-04-04 16:34

og er 6230 der ikek tager du bare en anden . jeg brugte den til 6220 og
senere 6600 uden problemer.

/ Flemming

Fra : Tonny Jensen

Dato : 15-04-04 20:42

> Du skal klikke på hukkommelseskortet nederst på skærmen, og så overføre
> filerne. Så vil den skrive de 25mb er tilgængelige..

Hmm jeg kan ikke se noget sted jeg kan klikke på et hukommelseskort? Kan du
maile et billede?
Mvh
Tonny

Fra : Tonny Jensen

Dato : 15-04-04 21:25

"Tonny Jensen" <tonny@REMOVEbadazz.dk> wrote in message
> Hmm jeg kan ikke se noget sted jeg kan klikke på et hukommelseskort? Kan
du
> maile et billede?
> Mvh
> Tonny