Kamera i Nokia
Fra : Henning Lund

Dato : 15-04-04 08:34

Knægten bad mig spørge herinde om der var nogen som vidste hvilken af
disse to telefoner ( Nokia 6230 og 6220) der har det bedste kamera?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hl@lite.dk

Fra : 6400 Anders

Dato : 15-04-04 08:54

Til H.L.

Prøv at kigge på enten Nokia's hjemmeside www.nokia.dk eller
www.mobilvalg.dk

Umiddelbart ville tro der ikke er den store forskel.

Mvh
6400 Anders

Fra : Kostas

Dato : 15-04-04 09:17

"6400 Anders" <anfo@stofanet.dk> wrote in news:407e3f76$0$3037$ba624c82
@nntp03.dk.telia.net:

> www.nokia.dk

Lidt er der nu

6220: 352 x 288
6230: 640 x 480

mvh

Kostas

Fra : Henning Lund

Dato : 15-04-04 11:51

Kostas skrev:

> Lidt er der nu
>
> 6220: 352 x 288
> 6230: 640 x 480

Vil det sige 6230 er bedst? Jeg aner ikke en dyt om halofoner med

Fra : Kostas

Dato : 15-04-04 12:57

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> wrote in news:407e6c90$0$163
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Vil det sige 6230 er bedst? Jeg aner ikke en dyt om halofoner med
> kamera?

Ja det må man sige. Du kan ikke sammenligne de 2 telefoner på meget andet
end størrelsen og næsten nummeret. Prøv at kigge på www.nokia.dk - der kan
du sammenligne dem - og se hvor meget der egentligt er sket.

De ting der vejede tungt for mig var kameraet og mp3 afspilleren (når man
smider et større kort end de 32 mb der er standard i den)

mvh

Kostas

Fra : Henning Lund

Dato : 15-04-04 13:16

Kostas skrev:

> De ting der vejede tungt for mig var kameraet og mp3 afspilleren (når
> man smider et større kort end de 32 mb der er standard i den)

Oki tak for svaret.

Fra : Flemming Nielsen \(2~

Dato : 15-04-04 16:35

6230 har den bedste skærm - så den vil umiddelbart virke som den med bedste
kamera ( hvis output er hans egen skærm)
- på den ene eller anden måde .........

Fra : Henning Lund

Dato : 15-04-04 20:24

Flemming Nielsen (2860) skrev:

> 6230 har den bedste skærm - så den vil umiddelbart virke som den med
> bedste kamera ( hvis output er hans egen skærm)
> - på den ene eller anden måde .........

Oki.