Nokia 6600 er det bare mig eller??
Fra : Badazz

Dato : 14-04-04 18:02

Hejsa.. hvordan går det med Nokia 6600 er det nogle der har fundet en
løsning på hvordan men får den til at arbejde hurtigere i menuen.?? jeg har
prøvet at formattere hukommelses kortet i den, som nogle foreslår, men uden
held.. andre gode ideer?

eller er det kommet en ny software til den så den arbejder hurtigere? jeg
har sw version 3.42.1 fra den 16-10-03

Mvh Brian

Fra : KE

Dato : 15-04-04 23:15

Hej med dig.
Gå ind til din forhandler og få den opdateret til :
V.4.09.1 fra den 26-02-04 jeg tror det er den nyeste.
Håber dette kan hjælpe dig, ellers skiv igen !.
Hilsen KE.