Flytte ordbog til en anden telefon?
Fra : J & P

Dato : 14-04-04 11:27

Hej med jer!

Jeg har en Nokia 6510 med ordbøger (er det dem der hedder T9 ?) i
forskellige sprog (Dansk, Norsk, Svensk, Tysk og Engelsk).
Min far har en 3310, der jo ikke har en tysk ordbog. Han savner den, da han
ofte sms'er på tysk, men så ikke kan bruge ordbogfunktionen, så det går lidt
hurtigere.
Kan man overføre den fra 6510 til 3310? Eller kan man på anden måde få en
tysk ordbog i en 3310?

Håber nogen ved noget om det.

--
Hilsen Jakob

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 14-04-04 12:21

"J & P" <jakob_griffelGNLPFTH@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hurtigere.
> Kan man overføre den fra 6510 til 3310? Eller kan man på anden måde få en

Hejsa

Du kan ikke overføre ordbogen sådan 'bare lige'
Såvidt jeg ved er der ingen flashpakke til 3310 der har dansk og tysk
ordbog, det skulle dog være muligt at sammensætte en hjemmebygget flash med
dansk og tysk sprog

MVH
Morten Lundstrøm

--
Replace .hej with .com in my e-mail prior to sending e-mail.

Fra : J & P

Dato : 14-04-04 15:22

> Såvidt jeg ved er der ingen flashpakke til 3310 der har dansk og tysk
> ordbog, det skulle dog være muligt at sammensætte en hjemmebygget flash
med
> dansk og tysk sprog

Tak for svaret. Kan du ikke lige forklare det lidt mere for begyndere?
Hvad er en flash - og hvordan "hjemmebygger" man sådan en? Kan du det?
--
Hilsen Jakob

Fra : DaaN

Dato : 14-04-04 17:06

J & P wrote:

> [...]
>

> Tak for svaret. Kan du ikke lige forklare det lidt mere for begyndere?
> Hvad er en flash - og hvordan "hjemmebygger" man sådan en? Kan du det?

Hej Jacob
En Flash er Software'en i telefonen.. at alle mapperne og hvad der
ellers er når du trykker på "Menu" Knappen.
og hvordan man så hjemmebygger sådan en.. det er så en noget Større
opgave.. Det ville jeg lave de kloge Hoveder om .. =)Det kræver en DEL
Viden ..
- DaaN

Fra : J & P

Dato : 15-04-04 00:39

> En Flash er Software'en i telefonen.. at alle mapperne og hvad der
> ellers er når du trykker på "Menu" Knappen.

Ahaaa... Så blev jeg så meget klogere. Tak!

> og hvordan man så hjemmebygger sådan en.. det er så en noget Større
> opgave.. Det ville jeg lave de kloge Hoveder om .. =)Det kræver en DEL
> Viden ..

Jamen findes disse kloge hoveder ikke i denne gruppe?

--
Hilsen Jakob

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 16-04-04 17:35

> Ahaaa... Så blev jeg så meget klogere. Tak!

> Jamen findes disse kloge hoveder ikke i denne gruppe?

Jeg vil gerne se på det i weekenden, dog har jeg aldrig prøvet at dissekere
en ordbog på den måde, jeg har kun special-lavet menu'er og menu-sprog (ikke
ordbog.)

Mvh
Morten Lundstrøm

--
Replace .hej with .com in my e-mail prior to sending e-mail.

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 16-04-04 17:50

"J & P" <jakob_griffelGNLPFTH@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ahaaa... Så blev jeg så meget klogere. Tak!

> Jamen findes disse kloge hoveder ikke i denne gruppe?

Den er sådanset færdig nu, jeg skal bare lige teste og se om den virker...

/Morten
--
Replace .hej with .com in my e-mail prior to sending e-mail.

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 16-04-04 22:12

Send mig en mail så kan jeg sende flash filen til dig :)

/Morten

--
Replace .hej with .com in my e-mail prior to sending e-mail.