Virker disse programmer ikke med Bluetooth~
Fra : Johnny Haugaard

Dato : 13-04-04 21:41

Hej

Har købt en bluetooth dongle og fået den op og køre med min T610, PC og
telefon kan begge se hinanden.

Men nu har jeg prøvet med SE software til sync (XTNDConnect) og programmet
floAt's Mobile Agent
Og ingen af programmerne vil skabe kontakt til telefon, skulle de ikke virke
med bluetooth ?

Eller hvad har jeg lige glemt, gode ideer ønskes

mvh haug

Fra : Johnny Haugaard

Dato : 13-04-04 23:57

Okay jeg har fået "liv" i floAt's mobile agent, det skal sættes op som noget
serielt over den bluetooth forbindelse
Problem er bare at dette program ikke kan sync. kalender mellem telefon og
pc øv

Så jeg skal have gang i T610's eget software program XTNDConnect, men det
kan jeg ikke har prøvet alt muligt.

Har nogen de vise sten og lige kan forklare opsætningen af dette program.
kan forstå at jeg skal sætte op (i XTND) hvilken "com" port jeg vil bruge.
Men det kan jeg ikke for jeg for ikke lov til at ændre på indstillinger i
programmet (felter er grå)

?????

haug