Sonofon GPRS ogT68i problemer......
Fra : Kasper Pedersen

Dato : 12-04-04 20:19

Jeg har Sonofon selvhenter og tilmeldt mig GPRS ved at sende en SMS til
nummer 1221 med teksten "opret MMS GPRS". Det er dog nogle dage dage siden
og siden det tager 24 timer før at det virker skulle det virke nu.

Derefter slettede jeg alle de gamle datakonti'er på telefonen og fik sendt
en ny opsætning fra Sonofons hjemmeside. Når jeg så prøver at gå på nettet
fra min Ipaq 4150 over bluetooth begynder telefonen fint at ringe op(skriver
forbinder), men den kommer med fejlen "GPRS parametre ikke
understøttet"......

Derefter lukker den forbindelsen ned og jeg kommer ikke på nettet, nogen der
har en løsning på dette problem?

På forhånd tak.

--
Husk at fjerne "FJERN" fra min mail adresse.

Fra : Johnny

Dato : 12-04-04 22:05

Kasper Pedersen wrote:
> [...]
> understøttet"......
>
> Derefter lukker den forbindelsen ned og jeg kommer ikke på nettet, nogen der

SONOFON Selvehenter har pt. ikke GPRS. Denne funktion kommer i løbet af
Maj 2004! Du må derfor væbne dig med tålmodighed.

Følgende mail er blevet sendt ud til alle Selvhenter kunder:

Nye services på Selvhenter.dk

For at kunne tilbyde dig den bedste service og ydelse på Selvhenter.dk
har vi arbejdet på at forbedre produktet og systemet. Det betyder, at du
nu får nogle nye muligheder.

Hvornår sker det?

Fleksibel konto træder i kraft i uge 16 i april måned 2004.
Udlandstelefoni, Autotank og e•go træder i kraft i maj måned 2004. Læs
mere herunder. Vi sender en SMS til dig, når de forskellige services er
klar.

Hvad sker der?

Fleksibel konto
Nu bliver du ikke mere afbrudt midt i en samtale, hvis kontoen løber
tør. Du kan nu gå i minus med op til 50 kr i højst syv dage. Dette
indebærer selvfølgelig også, at sørger du ikke for, at kontoen kommer i
plus igen, vil du blive rykket for pengene, og der kan tilkomme
rykkergebyr. Har du Automatisk Saldotjek via SMS slået til, har du altid
styr på din konto.

Selvhenter.dk i udlandet
Nu kan du bruge Selvhenter.dk i udlandet – uden at skulle skifte
SIM-kort først. Ganske som du bruger din mobil her i landet, kan du
fremover bruge din mobil i de 126 lande verden over, som SONOFON har
aftaler med. Hvis du allerede har Selvhenter.dk Ferienummer, bliver du
automatisk tilmeldt Udlandstelefoni – uden omkostninger for dig. Ellers
kræver Udlandstelefoni særskilt tilmelding.

99 kr. i oprettelse • 0 kr. i abonnement • De til enhver tid gældende
udlandstakster.

Autotank
Med Autotank har du altid penge på kontoen. Du vælger selv et fast
beløb, som vi automatisk tanker op til, hver gang din saldo kommer ned
på 25 kr. Du får tilsendt en SMS og e-mail, hver gang Autotank er
gennemført.

Autotank kræver tilmelding, men du kan til enhver tid afmelde dig igen –
eller ændre i dine betalingskortoplysninger og i det beløb, du ønsker at
tanke automatisk med.

0 kr. i oprettelse • 0 kr. i abonnement • 2 kr. i gebyr pr. autotankning

GPRS 2-Go
Med GPRS 2-Go får du adgang til masser af information på din
mobiltelefon, hurtigt og nemt. Din mobil skal understøtte GPRS, men gør
den det, kan du bl.a. hente spil, nyheder, sportsresultater,
vejrudsigter og nummeroplysninger, og du kan høre radio og sende og
modtage e-mails.

0 kr. i oprettelse • 0 kr. i abonnement • 2,5 øre pr. Kb.

e•go
Med e•go har du let adgang til mange spændende tjenester på din
mobiltelefon. Du kan bl.a. hente rutebeskrivelser fra Krak, ringetoner,
spil og få de sidste sportsnyheder. Det hele får du i en samlet menu,
der er let at bruge.

0 kr. i oprettelse • 0 kr. i abonnement • 2,5 øre pr. Kb.

SMS-saldovarsling
Når din saldo når 25 kr., får du nu automatisk en SMS. På denne måde kan
du holde et ekstra øje med din saldo.
Hvad skal jeg gøre?

Ingenting. Du får en SMS fra os, når du kan bruge de nye services.
Ønsker du derimod ikke at fortsætte på Selvhenter.dk, beder vi dig om
senest fredag 8. marts 2004 at bruge "Kontaktsiden" inde på
Selvhenter.dk til at sende os en e-mail med din opsigelse.

Vi vedlægger en opdatering af Selvhenter.dk-Vilkår (93.004.006 - 0204
V04) og Takster (93.005.027 - 0204 V03) i pdf-format til erstatning af
de nuværende versioner.

Vi er glade for at have dig som SONOFON Selvhenter.dk-kunde, og har du
spørgsmål til denne e-mail, kan du bruge Kontakt-siden inde på
Selvhenter.dk til at sende os en e-mail.

Med venlig hilsen
SONOFON Selvhenter.dk

--
Mvh. Johnny
Telefoner: Siemens MC60/S55/M50

Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand
wrong answers