sender email fra min SE Z600
Fra : \(6630\) Poul Johann~

Dato : 12-04-04 16:12

Hej

Når jeg vil sender en email fra min Z600 får jeg en besked om at afsendelsen
mislykkes. Hvad er der galt?
Min emailadresse er hos TDC og mit mobiludbyder er Telmore.
I indgående server står der pop3.mail.dk, som jeg modtager email uden
problemmer. Men hvad sker der stå i udgående server og port?
Håber i kan hjælper, da det betyder meget at jeg kan sender en email engang
imellem.

Mvh Poul

Fra : apollo14

Dato : 12-04-04 16:22

(6630) Poul Johannsen wrote:
> [...]
> problemmer. Men hvad sker der stå i udgående server og port?
> Håber i kan hjælper, da det betyder meget at jeg kan sender en email engang

som udgående server skal der stå smtp.mail.dk og port 25. Det virker
100% hver gang, du kan også bruge deres relay.tdcmobil.dk, men den har
jeg oplevet lidt problemmer med.

Fra : \(6630\) Poul Johann~

Dato : 12-04-04 17:46

Hej

> som udgående server skal der stå smtp.mail.dk og port 25. Det virker
> 100% hver gang.

Nej det virker ikke. Skriver stadigvæk afsendelsen mislykket

> du kan også bruge deres relay.tdcmobil.dk, men den har
> jeg oplevet lidt problemmer med.

Den har jeg ikke prøvet endnu

Mvh Poul

Fra : \(6630\) Poul Johann~

Dato : 12-04-04 17:53

Hej

> Nej det virker ikke. Skriver stadigvæk afsendelsen mislykket

> Den har jeg ikke prøvet endnu

relay.tdcmobil.dk den virker fint. Takker for hjælpen

Mvh Poul