Q: Hvilke mobiltelefoner har FM stereoradi~
Fra : Flemming Joensson

Dato : 11-04-04 09:16

Jeg pendler mellem Århus og Aalborg og det foregår i tog - så det tager mig
ca. 3½ time per dag .

Førhen har jeg brugt togets radio (når den virkede), men nu har DSB
besluttet at slukke helt for den da der åbenbart var for mange problemer.

Jeg mener konduktøren sagde fra den 18-04-2004 eller den 19-04-2004, så nu
vil jeg have mig en radio. Da jeg ikke rigtig har lyst til at slæbe en
ekstern radio med mig eller købe en MP3 afspiller med FM-radio til formålet
vil jeg gerne have mig en mobiltelefon med FM radio.

Følgende modeller fra Nokia har FM-radio, så vidt jeg ved. Men det er jo
kun Nokia telefoner, hvad med de øvrige producenter, hvad har de af
telefoner med FM radio?

5510,6610,6220,6230*,7210,7250,7250i , flere fra Nokia?

Andre producenter?

På forhånd tak skal i have.
Hvis i har et link til en side hvor man kan søge på mobiltelefoner med FM
radio så vil jeg lige så gerne have det som at i skriver modellerne her -
jeg har søgt efter det, men har ikke lige fundet det endnu.

Fortsat god Påske

Mvh.
Flemming

Fra : JMo.

Dato : 11-04-04 11:15

Flemming Joensson wrote:

> 5510,6610,6220,6230*,7210,7250,7250i , flere fra Nokia?

2300, 3200, 3300, 6510, 6800, 6810, 7200, 7700, 8310 og N-Gage

3100 og 6100 via radioheadset HS-2R (kan dog ikke anbefales - modtager
dårligt)

> Andre producenter?

SonyEricsson har lavet et radioheadset HPR-20, der virker til de fleste
modeller
Den kommende K700 får indbygget.

Siemens SX1 har svjh. indbygget.

Motorola har svjh. også lavet et radioheadset. Men det er nok ikke så nemt
at få fat på.

Endvidere findes der tredjeparts headset med indbygget radio. Desværre har
alle dem jeg har set brugt knapcelle-batterier. Så de har været noget dyre
i drift.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 11-04-04 11:47

"JMo." <ns_sf012@mohr.cx.invalid> wrote in

> 2300, 3200, 3300, 6510, 6800, 6810, 7200, 7700, 8310 og N-Gage

Takker - det skal dog være med indbygget radio - alt andet så kan jeg lige
så godt købe en iRiver mp3 afspiller i miniformat.

> SonyEricsson har lavet et radioheadset HPR-20, der virker til de
> fleste modeller
> Den kommende K700 får indbygget.

Ok - lyder spændende.

> Siemens SX1 har svjh. indbygget.

Ok

Tak skal du have.

Mvh.
Flemming

Fra : John

Dato : 11-04-04 20:01

"Flemming Joensson" <flemming@fjerndette.joensson.org> skrev i en meddelelse
> "JMo." <ns_sf012@mohr.cx.invalid> wrote in

> Takker - det skal dog være med indbygget radio - alt andet så kan jeg lige
> så godt købe en iRiver mp3 afspiller i miniformat.

Forvent dig ingen god modtagelse i togene - og slet ikke med den radio der
er indbygget i Nokia's telefoner.

Mvh

John

Fra : Flemming Joensson

Dato : 12-04-04 14:08

"John" <jk7410@hotmail.com> wrote in

> Forvent dig ingen god modtagelse i togene - og slet ikke med den radio
> der er indbygget i Nokia's telefoner.

Jeg har lånt en 6610 af en kammerat i et par dage og i forhold til DSB's
egen radio var det slet ikke så ringe. Det kunne godt blive bedre, men jeg
synes kvaliteten var acceptabel - så jeg er godt klar over hvad jeg går ind
til. Er der forskel på kvaliteten af de indbyggede radioer i Nokia
telefonerne, eller bruger de den samme i alle modellerne?

Mvh.
Flemming

Fra : Zulu

Dato : 11-04-04 11:36

> [...]
> telefoner med FM radio?
>
> 5510,6610,6220,6230*,7210,7250,7250i , flere fra Nokia?

www.gsmarena.com er der en oversigt og stort set alle telefoner fra alle
producenter.

Zulu

Fra : Flemming Joensson

Dato : 11-04-04 11:45

"Zulu" <zulu@.N.O.S.P.A.M.toughguy.net> wrote in

> På www.gsmarena.com er der en oversigt og stort set alle telefoner fra
> alle producenter.

Lækkert, deres Phone finder var lige det jeg ledte efter :)

Tak

Mvh.
Flemming