Et godt sted til at købe kabler..?
Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 10-04-04 12:23

Jeg tænker specielt på Sony Ericsson T630.. Evt. infrarød el. Bluetooth til
PC, så man kan overføre trådløst.. Hvor er det godt, at købe noget sådant,
på nettet?

--
Med venlig hilsen / Best Regards - Brian J. Nielsen
To mail me in private, simply use "email.dk" after the @

Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 10-04-04 12:53

Tilføjelse..:

Nu har jeg endnu ikke en døjt teknisk forstand på Bluetooth, udover at det
er noget trådløst transmission, som kan række ca. 10 meter (ret mig, hvis
det ikke passer).. Hvis jeg nu skal bruge Bluetooth, til at overføre ting
mellem telefonen og PC'en (ringetoner, billeder, themes...), er en såkaldt
USB Bluetooth dongle nok, + rette software?? Er alle dongles i stand til at
gøre dette, eller er der nogle bestemte specifikationer på de dongles der
skal være der, før man kan?

På forhånd tak, og undskyld smøren..?