Alternativ til PC Suite for Nika 6600
Fra : Gilette

Dato : 09-04-04 10:28

Det er tydelig at Nokia sliter med sin programvare til Pc Suite for
Nokia 6600. Denne fugerer rett og slett ikke, samme hva jeg gjør! Har
lest et sted (jeg ikke finner igjen...) om et annet program som kan
brukes som et alternativ til Pc Suite, men husker ikke hva det
heter.... Noen som vet?

Nina

Fra : Joergensen

Dato : 09-04-04 11:33

On 9 Apr 2004 02:28:14 -0700, Gilette <nineile@online.no> wrote:

> [...]
> lest et sted (jeg ikke finner igjen...) om et annet program som kan
> brukes som et alternativ til Pc Suite, men husker ikke hva det

DirectConnect ??
--
Regards

f.b. -{3000}-

Fra : Niels T

Dato : 09-04-04 12:31

oxygen er fremragende!

--
Venlig hilsen,
Niels T, Århus

PS: "Fjern dette" fra min e-mail

Fra : kim ell

Dato : 10-04-04 22:32

har oxo en 6600 jeg har ingen problemer med pc suite til min tlf

Fra : Anders Lund

Dato : 10-04-04 23:10

kim ell wrote:

> har oxo en 6600 jeg har ingen problemer med pc suite til min tlf

På hvilken måde tilslutter du din telefon?

--
Anders Lund - spam2004@andersonline.dk

Fra : Onkel Ond

Dato : 11-04-04 11:26

kim ell skrev bl.a.:
> har oxo en 6600 jeg har ingen problemer med pc suite til min tlf

Samme her -forbinder via en widcomm bt usb adapter, og det går fint
nok...
/Jakob

Fra : Martin Schyth

Dato : 16-04-04 21:33