?: PCsuite afbryder -
Fra : _pkc_

Dato : 09-04-04 08:16

Jeg kan godt få kontakt (se at jeg er connected) med min N6230 via usb
kabel - men når jeg så vil prøve at åbne en af mapperne (hvor jeg forøvrigt
kun kan se en enkelt af de mange der er på tlf. ??) så melder prg at "denne
handling kan ikke udføres" og så kan jeg ikke mere -

Det PCSuite 6.0 Dk jeg har hentet og opsætnings prg til kablet er oss fra
Nokias side.

Hvad har jeg overset - ? Skulle jeg vælge et andet program ?

pkc

Fra : _pkc_

Dato : 09-04-04 17:24

_> Hvad har jeg overset - ? Skulle jeg vælge et andet program ?
> pkc

Er der slet ikke nogen der kan hjælpe en stakkel - alternativt henvise til
nogle sider hvor jeg kan blive klogere....

Hjælp !!

pkc

Fra : Onkel Ond

Dato : 09-04-04 20:16

Er det det samme PC-suite som du fik med tlf? Læste et eller andet sted,
at det opdaterede på Nokia's hjemmeside, vist mest var til serie 4 tlf.
og ikke serie 6. Ved ikke om det kan være det, men om ikke andet er det
da et bud..
Held og lykke!

Mvh. Jakob Færch-Jensen

Fra : DaaN

Dato : 10-04-04 08:54

_pkc_ skrev:

> [...]
> Nokias side.
>
> Hvad har jeg overset - ? Skulle jeg vælge et andet program ?

Hej.. Har Netop samme problem.. Jeg har snakket med nogle af de kloge
hoveder inden for Nokia.. De siger det er din Software der er for gammel
til den udgave af PcSuite du bruger.. Har ikk ville opdatere min
mobilos. da ALT iform af Billeder..Ringetoner.. ALT Hvad man selv har
lagt ind forsvinder.. og at der er 7 Månder tilbage af min Garanti,så
vil hellere vente til min Garanti er ved at udløbe.. de gør det jo
GRATIS i Garanti Perioden.
-DaaN

Fra : _pkc_

Dato : 10-04-04 08:59

DaaN wrote:
> [...]
> lagt ind forsvinder.. og at der er 7 Månder tilbage af min Garanti,så
> vil hellere vente til min Garanti er ved at udløbe.. de gør det jo

Takker for din info - det var nok det jeg manglede at vide. Nu er jeg ikke
nået så langt så jeg vil tage ud og få opdateret min på tirsdag.

pkc

Fra : DaaN

Dato : 10-04-04 09:14

_pkc_ skrev:

> Takker for din info - det var nok det jeg manglede at vide. Nu er jeg ikke
> nået så langt så jeg vil tage ud og få opdateret min på tirsdag.
>
> pkc

De syntes jeg du skal gøre, men jeg kan ikke love det er det der skal
til..Det var bare det jeg fik af vide.. Har ikke selv fået det gjord, så
kan ikke svare på om det nøjagtig var det der skulle til.. Men det er da
et forsøg værd.. =)
Held og Lykke...
- DaaN

Fra : Big Mann

Dato : 11-04-04 11:24

Du skal navn gi mmc kortet via telefonen derefter slukke og tænde telefonen
så virker det.

--
Big Mann

This email and any files transmitted with it are confidential
and intended solely for the use of the individual or entity to
whom they are addressed. If you have received this email
in error please notify the system manager.

Fra : _pkc_

Dato : 11-04-04 12:50

Big Mann wrote:
> Du skal navn gi mmc kortet via telefonen derefter slukke og tænde
> telefonen så virker det.

KANON !! Det var bare lige det -

Takker mange gange -

pkc