Bluetooth Dongle ?
Fra : Renhof

Dato : 08-04-04 20:31

Hejsa.

Jeg har fået en SE T610 mobil, som jeg godt kunne tænke mig og lege lidt
med, ang. overførelse af billeder, adresse, etc.

Jeg har set denne på Dongle http://www.x-micro.com/donglec1.htm og nu er så
spørgsmålet:

Kan jeg sætte denne Bluetooth dongle i min Pc`er, og derfra overføre
billeder til min mobil, adresser, backup, etc. ? Eller har jeg fuldstændig
misforstået det hele ?

P.s Havde i gamle dage en USB dongle til min Nokia 6310i, hvor det kørte
over IrDa, uden problemer, Er dette det samme, bare med Bluetooth istedet ?

--
Renhof
7500

Fra : Lars B Madsen

Dato : 08-04-04 21:36

Jeg har en T68i og der kan jeg overføre via Ir, men med bluetooth har jeg
ikke kunne få den til andet end være modem..

--
Madsen - SZR 660

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 08-04-04 21:59

Renhof skrev :
> [...]

> over IrDa, uden problemer, Er dette det samme, bare med Bluetooth istedet

Jeg har en Bluetooth dongle fra Zitech (245 kr) og jeg kan overføre
billeder, temaer og spil til telefonen uden problemer.
Der er dog et problem, T610 løber ofte tør for hukommelse.!
Så at overføre en backup vil nok være lidt i overkanten, men små billeder og
sådant.
Det er ikke lykkes mig at overføre en note til telefonen, men jeg bruger
også kun stifinder.
Det er muligt at programmer som fx FMA kan.
http://fma.sourceforge.net/index2.htm

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

- min kat har 9 liv, men har deponeret de 8 i kødhakkemaskinen