3 mobiltelefon
Fra : Jørgen Højrup Christ~

Dato : 08-04-04 16:49

Hej

Jeg har været ude at se på en NEC e616 mobiltelefon. Det lader til at være
en meget fornuftig telefon og da jeg tit har behov for GPS så er telefonen
måske ikke så dum. Men er der nogen som der har erfaring med 3
mobiltelefoner og fungere de ??.

De ville have 799 kr. +moms for telefonen bundet i 12 måneder - er der nogen
som har et bedre tilbud.

mv.
jc

Fra : Henrik

Dato : 08-04-04 20:01

On Thu, 8 Apr 2004 17:49:19 +0200, "Jørgen Højrup Christiansen"
<Joergen.Christiansen@post.tele.dk> wrote:

>Jeg har været ude at se på en NEC e616 mobiltelefon. Det lader til at være
>en meget fornuftig telefon og da jeg tit har behov for GPS så er telefonen

Nedestående skrevet med det store forbehold at jeg forventer det
fungere på samme måde hos 3 med NEC e616 som på min motorola A920.

Vær opmærksom på:
1. Det er ikke rigtig GPS.
2. Det koster 3 kr pr gang du skal kende din position (gratis i de 3
første mdr).
3. Din position bliver angivet på et kort i en cirkel, der kan være
flere km i diameter.

Fra : Nicky Precht

Dato : 10-06-04 01:06

> [...]
> første mdr).
> 3. Din position bliver angivet på et kort i en cirkel, der kan være

Godt du tog forbehold :)
Der er indbygget rigtig GPS i telefonen!
Det koster 3 kr. pr gang du skal have din position via 3's hjemmeside.
Din position bliver angivet indenfor ca. 10-30 meter.

Det kræver at man aktiverer GPS'en (den sluger noget strøm).
Ellers kører den på AGPS. Den virker ud fra mobilmaster og placerer dig
typisk ca. 500 meter fra din virkelige placering...

Jeg kan kun anbefale telefonen, hvis man ser bort fra flg. ting:
Den æder strøm pga. den store, lækre skærm.
Den er stor, men yderst holdbar overfor fald ;)
MP3 afspilleren er låst til musik - kan ikke bruges til ringetoner.
GPS kan ikke bruges til noget (medmindre man bruger 3's hjemmeside).
BlueTooth er begrænset til headset og internet.
Man kan max sætte 128 MB hukommelse i den.

/Nicky (efterhånden tilfreds ejer af e616)

Fra : GrillBillerDK

Dato : 10-06-04 12:06

"Nicky Precht" <nicky@anarki.dk> wrote in message
> [...]
Rettelse:

1 Det hedder AGPS.
2 med 3Guld abb er det gratis
3 Med aktiv aGPS vises den korrekte position på kortet som et rødt kryds.
4 aGPS "Sluger" ikke strøm når den er sat til. den bruger kun strøm når
funktionen bruges i eks. 3Guru. Den bruger ikke strøm bare fordi den er
aktiveret i displayet.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 08-04-04 21:35

Hej

"Jørgen Højrup Christiansen" <Joergen.Christiansen@post.tele.dk> wrote:

>De ville have 799 kr. +moms for telefonen bundet i 12 måneder - er der nogen
>som har et bedre tilbud.

De kan ikke 'binde' i mere end max. 6 måneder ! (Med mindre der er tale
om erhvervsabb.)

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !