Leverings stop på 6230 ?
Fra : Per

Dato : 08-04-04 14:31

Hej NG,

Jeg har fået at vide, at orange ikke må sælge de 6230 de har på lager
pga. nogle fejl i telefonen??. De venter vist på en opdatering? Er det
noget i har hørt om, eller er det bare en stiv medarbejder der heller
vil sælge en 6600..... Jeg har nemlig en telefon tilgode fordi min
t68i var så fuld med fejl....

MVH

Per..

Fra : Flemming Joensson

Dato : 09-04-04 00:39

fogtmann@hotmail.com (Per) wrote in

> [...]
> noget i har hørt om, eller er det bare en stiv medarbejder der heller
> vil sælge en 6600..... Jeg har nemlig en telefon tilgode fordi min

Nej, den skulle være god nok. FW version 3.14 har åbenbart nogle ret
alvorlige fejl som lige skal fixes. Den nye firmware skulle dog være sendt
ud til de firmaer der har fået telefoner leveret med pågældende (eller
tidligere) versioner af fw. Men så skal de jo lige have tid til at opdatere
telefonerne, så det bliver nok først en uges tid på den anden side af påske
at 6230 for alvor kan leveres...

Mvh.
Flemming

Fra : MadOnion [9000]

Dato : 09-04-04 10:48

http://www.mobilsiden.dk/nyheder/news.php?visSide=1305

Fra : Big Mann

Dato : 11-04-04 11:27

Mon ikke det er fordi orange har brandet softwaren. og det er der fejlen
ligger. Jeg har en med v 3.14 der er ingen problemer

--
Big Mann

This email and any files transmitted with it are confidential
and intended solely for the use of the individual or entity to
whom they are addressed. If you have received this email
in error please notify the system manager.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 11-04-04 11:55

"Big Mann" <Spam@filter.fake> wrote in

> Mon ikke det er fordi orange har brandet softwaren. og det er der fejlen
> ligger. Jeg har en med v 3.14 der er ingen problemer

Der står i pressemeddelelsen at det kun er nogle partier af telefonerne og
at det kun sker i bestemte situationer. Jeg tror ikke det er et Orange
specifikt problem - da Nokia selv har sendt pressemeddelelsen ud.

Mvh.
Flemming

Fra : Mads Stetter

Dato : 11-04-04 12:09

Big Mann wrote:
> Mon ikke det er fordi orange har brandet softwaren. og det er der
> fejlen ligger. Jeg har en med v 3.14 der er ingen problemer

Jeg har også 3.14 og her er heller ikke skyggen af probs!

MVH Mads Stetter

Fra : Flemming Nielsen \(2~

Dato : 11-04-04 16:55

men probl. med bluetooth samt e.mail program via gprs ?
har du det ?

jeg har heller ikke haft lockups med wap settings som der nævnes

Flemming