Pålidelighed af tastaturlås på Siem
Fra : Henrik Oddershede

Dato : 07-04-04 22:47

Hej.

Jeg overvejer at skifte min nuværende mobiltelefon ud med en Siemens
A55. Jeg er dog lidt bekymret for tastaturlåsen, da den vist aktiveres
og deaktiveres kun ved hjælp af #-knappen. Er der nogen, der har
erfaring med, om det er tilstrækkeligt for at undgå, at den bliver låst
op når den ligger i en snæver lomme?

Jeg oplever jævnligt, at min nuværende Nokia 3310 bliver låst op i
lommen, på trods af, at dette kræver to tastetryk.

På forhånd tak for svar,
Henrik

P.S.: Hvis nogen har dårlige erfaringer generelt med Siemens A55 vil jeg
frygtelig gerne høre fra dem.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 07-04-04 23:51

Henrik Oddershede <henrik@REMOVE_THIScs.auc.dk> wrote in

> [...]
> nogen, der har erfaring med, om det er tilstrækkeligt for at
> undgå, at den bliver låst op når den ligger i en snæver lomme?

Der er intet at frygte. Jeg har haft Siemens i 2-3 år og har haft dem
liggende i noget nær alle typer lommer. Jeg har aldrig oplevet at
tastaturlåsen er gået op af "sig selv".

--
..: Henrik Stidsen - http://hs235.dk/blog/ ::...
'Veni, Vidi, Velcro' - I came, I saw, I stuck around.

Fra : Henrik Oddershede

Dato : 08-04-04 07:00

Henrik Stidsen wrote:
> [...]
>

> Der er intet at frygte. Jeg har haft Siemens i 2-3 år og har haft dem
> liggende i noget nær alle typer lommer. Jeg har aldrig oplevet at

Mange tak.

Mvh. Henrik
--
Henrik Oddershede <henrik@REMOVE_THIScs.auc.dk>

Fra : Claus Andersen

Dato : 08-04-04 11:02

Enig med Henrik
Jeg har en S55 og har aldrig oplevet at den har aktiveret sig selv.

Claus

Fra : Henrik Oddershede

Dato : 08-04-04 13:52

Claus Andersen wrote:

> Enig med Henrik
> Jeg har en S55 og har aldrig oplevet at den har aktiveret sig selv.
>
> Claus

Tak for det.

Mvh. Henrik

--