6230 opsætning WAP og MMS og GPRS
Fra : phk

Dato : 07-04-04 12:38

Jeg har købt subj. og er nu kommet afsted hjemmefra uden manual.

Nogen der kan give en præcis beskrivelse af hvordan man får ovenstående til
at fungere?

På forhånd mange tak.

--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-04 13:21

> Jeg har købt subj. og er nu kommet afsted hjemmefra uden manual.
>
> Nogen der kan give en præcis beskrivelse af hvordan man får ovenstående
til
> at fungere?

Til hvilket teleselskab?

Helmut Lotti

Fra : phk

Dato : 07-04-04 13:57

"Helmut Lotti" <HelmutL(SnabelA)ofir(Prik)dk> skrev i en meddelelse

> Til hvilket teleselskab?

Telmore

--
Per, Esbjerg

Fra : Th Frydensberg

Dato : 07-04-04 14:22
Fra : phk

Dato : 07-04-04 20:28

"Th Frydensberg" <frydensberg@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> phk wrote:
>
> hent en opsætning her

http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/selvbetjening/opsaetning_til_mobilen/index.jsp?ComponentID=23081&SourcePageID=22754#1

Allright - nu har jeg gjort et eller andet - og fået at vide at der vil gå
24 timer før det virker.

Hvordan ser man det virker?

Kommer der nogle GPRS MMS whatever symboler til syne på "forsiden"??

Tak for hjælpen, forresten :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Flemming Joensson

Dato : 09-04-04 00:47

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in

> [...]
> en/index.jsp?ComponentID=23081&SourcePageID=22754#1
>
> Allright - nu har jeg gjort et eller andet - og fået at vide at der

24 timer! det var godt nok lang tid. Er det fordi du først lige har
tilmeldt dig GPRS? Da jeg satte min S55 op tog det kun få sekunder at koble
på efter jeg havde fået sat det hele efter hensigten. På min telefon blev
GPRS logoet/teksten "aktiveret", før jeg oprettede abonnementet var det
inaktivt/gråt.

Mvh.
Flemming

Fra : Renhof